6 comentarii

melodia de sambata

Silvia m-a inspirat pentru melodia aceasta…Saptamana asta marti, au fost la biserica si au urmarit un teatru de papusi cu subiect religios. Si azi ne-a povestit despre ce a fost vorba in piesa. Se numea „Primul Craciun” si era vorba despre nasterea lui Isus. Asa ca azi am povestit mult cu ea despre ceea ce a insemnat Isus pentru oameni, ce inseamna pentru cei credinciosi si putin despre povestea vietii lui. A vazut recent si un film de desene animate care i-a placut mult si vreo saptamana zi de zi cand venea de la scoala il voia iar si iar. Filmul se numeste „Printul Egiptului” si noi l-am cumparat in ideea ca vom merge in Egipt si sa familiarizam copilul…dar povestea e una biblica, despre exodul evreilor din Egipt, condusi de Moise. Si de aici a inceput prima lectie biblica a Silviei, dar nu ajunsesem la Isus. Iata ca am facut-o azi si vom continua de Paste. Chiar daca noi nu suntem credinciosi, cunoastem povestile biblice, ne place sa le spunem copiilor ca pe o poveste. Ramane apoi ca ei sa hotarasca daca vor crede sau nu in ele. Si ca sa fiu in tema, va ofer melodia de azi, pentru Craciunul nasterii Mantuitorului. Stiu ca pentru multi Craciunul nu inseamna numai Mos Craciun si brazi impodobiti. Va las sa inchideti ochii si sa va imaginati scena biblica, ascultand melodia de mai jos…

LE: Am gasit melodia la orga, mie imi place tare mult…

6 comments on “melodia de sambata

  1. Mie-mi plac ambele variante. Au ceva linistitor si altruist in ele.
    Si eu le-am povestit fetelor tot ce am stiut, e varsta povestilor frumoase cu invataminte folositoare, iar sarbatorile astea au ceva aparte. Nu le-am impus si nu le-am interzis nimic in sensul asta. Desi sistemul nostru de invatamant nu ne ajuta deloc, Iulia si-a dat singura raspunsurile la multe intrebari pe care tot singura si le-a pus. Toate la timpul lor.
    Vacanta placuta in Egipt!

    • Da Irina, stiu si eu cum se face religia in scoala roamaneasca…am facut cunostinta cu cei patru ani cat a fost Diana acolo.
      Multumim frumos, mai e putin pana la vacanta din Egipt…

  2. Unde dai si unde crapa?!…Vorba ceea veche din batrani. 🙂 Si noi avem caseta. Copiilor le-a placut f mult la vremea lor. Cred ca si-acum, da’ au mai crescut ceva. Totusi!
    Ma bucur ca Silvia a fost curioasa sa afle mai multe. Bravo ei, dar si voua ca i-ati povestit!

    • Oh, nici o problema cu caseta, faptul ca i-a placut Silviei si noi a trebuit sa-i explicam ce inseamna povestea, a ajutat-o sa inte putin in atmosfera povestilor magice de Craciun…
      Sigur ca ii povestim, religia e parte din viata fiecaruia, chiar daca pentru noi e mai importanta ca si istorie decat ca si credinta. La randul nostru ni s-a povestit cand eram copii, de catre parintii nostri, ai mei tot atei fiind…

  3. vorbești despre *prințul Egiptului*, filmul pe a cărei coloană sonoră a cântat ofra haza și în care la final au cântat mariah carey și witney houson? când era fiul meu mic îl cerea de zeci de ori pe zi, pentru că era cu multe animale și cu tensiune, cum se zbătea coșulețul pe Nil și cum scăpa bebelușul… și eu cântam cu el melodia de la final, când ies ei din Egipt, el vedea doar gâștele și măgărușii, voia neapărat acel moment, apoi eu am înțeles cine cântă și mi s-a părut fantastică… distribuția de la soliști…
    peste ani, l-am auzit – dacă poți să crezi! – tradus și în română, lucru care mi s-a părut fantastic, la noi ceva de așa o calitate…

  4. Exact, despre acel film e vorba!

Lasă un răspuns

