10 comentarii

maini dibace, din nou

Fetele sunt abonate la un pachet(pyssel klubben se numeste) care vine lunar si care consta din chestiutze pe care le faci manual…sunt diferite teme, la fiecare pachet altul. Cred ca a trecut anul de cand suntem abonati si inca nu s-au repetat temele. De la rame, puisori de Paste, ingerasi de Craciun, cutiute, catarame, margele, cercei, culori speciale pentru facut forme si apoi lipit pe geam…ce mai, o nebunie. Sa stai toata ziulica si sa pigalesti. Tot ce ai nevoie vine in cutie, cu o carticica cu instructiuni. Cutia de zilele trecute continea material pentru trei cutii de bijuterii. Le-am lucrat ieri si azi cu Silvia. A treia o asteapta pe Diana. Diana a lucrat mult din ele, ea se descurca singura si ii place. Cu Silvia e mai greu, trebuie sa stea cineva sa o ajute iar Diana nu avea rabdarea necesara, eu nu aveam timp…insa acum am si mi-am propus sa facem mai multe in vacanta.
Cam ce am lucrat…desi sunt inca multe de fotografiat, va dau cateva exemple de „lucru manual” pe care il facem noi cateva zile pe luna:

Cutia si continutul ei, din luna asta:

Ce am lucrat(rama e inca in faza de lucru):

Cutiutza lucrata de mine :):

Cutiutza lucrata de Silvia, cu ajutorul meu ;):

Un ingeras lucrat de Diana inainte sa plece in Ro(din alt pachet):

Un aranjament facut de „moi” pentru Craciun. Conul de brad e lucrat de Silvia la scoala(vopsit in verde si poleiat), muschiul luat din padure, restul cumparate(fara legatura cu pachetele, doar ca sunt facute acasa, de mine).

Si daca va mai e dor de iarna, aflati ca la noi e in forta…a nins si ieri, avem cred 30 cm de zapada. Oricum, atata zapada nu am vazut inca pe insula. Curtea e pliiiina, asteapta pe cineva sa faca un om de zapada(mami, sister, nu veniti?:)) dar noi suntem lenesi. Avem brad, vrem sa il impodobim, apoi sa mergem la patinaj. Trebuie sa o „punem” pe asta mica pe patine, ca ccc cu schiurile s-a lamurit iarna trecuta si acum nu mai vrea :(. Si noi am merge, dar ce facem cu puiul mic…

10 comments on “maini dibace, din nou

  1. Din colecţia “Ce pot face patru mâini dibace…” SUPERB!!! FELICITĂRI!!! (m-am extaziat şi am postat greşit, iniţial 🙂

  2. Buna ideea cu pachetul, mi-ar place si mie 🙂

  3. Super frumos! Mor dupa „chestiile” de genul asta…si mie imi place sa fac…sa vedem cum o sa fie Catinca dupa ce mai creste putin! Bravo voua…ce ati lucrat voi este extrem de frumos! Pupici

  4. Ha ha…io daca vin tot degeaba ca ma stii pe mine, nu prea ma am cu iarna :)…stau in casa si admir de acolo si fac poze…ca si anul trecut…si la noi a nins, a fost o furtuna de zapada ieri si s-a depus destul e mult dar nu am iesit deloc din casa ca am fost racita si nu m-am simtit prea bine 🙂
    Da mami precis vine in goana la facut oameni de zapada si bulgarit 🙂
    Pup

  5. am și eu o întrebare. că eu nu am fete, dar tot am un băiat care păstrează de toate. eu le duc la mine la lucru în cutii și le păstrez acolo. voi cum le țineți – dacă le țineți, evident. pe unde le puneți? ce anume păstrați, ce adunați? sunt curioasă pentru că al meu e unul și păstrează tot, mai arunc eu fără să știe el și el se supără apoi, dar ce poate face, gunoiul se ridică în fiecare seară din fața blocului, așa că nu le poate recupera … 🙂 (oare m-ar decădea din drepturile de părinte dacă ar ști că fac asta, în ciuda voinței copilului meu 🙂 )

    • Noi le tinem in pod, noroc ca stam la casa. Avem un pod mare, care e nefolosit. Nici macar soareci nu tinem acolo :)). Iar camera Silviei e adevarat depozit…e plin de lucrurile facute de ea. 😉 Nu putem arunca, CTC-ul e pe noi :).

Lasă un răspuns

