3 comentarii

leapsa de Craciun si premiu

Draga de adra_bell mi-a transmis o leapsa care imi place mult…melodiile de suflet de Craciun…

In primul rand imi plac cele romanesti, dar cele mai dragi sunt astea doua:

Apoi imi plac mai multe din cele americane, dar am doua preferate:

Iar de cand locuim aici, am indragit multe din melodiile lor, pe care le auzim mai ales la Lucia, dar sunt de Craciun…una din preferate este asta:

Leapsa merge mai departe la Florina-mami de Sebastian, Mihaela-mami de Albert si la Ana-Maria mami de Alexandru si Luana, sa ascultam melodiile lor preferate…

Si am fost premiata de Adra_bell, Dana mamica frunzelor, Ana-Maria si tetris, va multumesc mult de tot, premiul e de sezon, imi impodobeste frumos blogul!

Premiul il ofer mai departe tuturor doritorilor sa-l preia…fara preferinte.

3 comments on “leapsa de Craciun si premiu

  1. Foarte frumoase melodii 🙂 !

  2. ce m-a amuzat melodia cu șoricei!
    dacă-mi dădea și mie Tata talent la compus melodii, era bine. așa fac doar versuri pentru melodiile altora.

Lasă un răspuns

