19 comentarii

strategii de Craciun

Strategia Mosului
Atunci cand ai acasa un copil care nu mai e mic dar nici mare nu e, strategiile pe care trebuie sa le adopti referitor la mos sunt „altfel”. Cadourile mici au incaput lejer prin sertare in dormitor sau sus de tot in garderob, unde stim sigur ca Silvia nu „umbla”. Cele mari le-am lasat la vedere in magazia de langa garaj…
Am raspuns la intrebari de genul:”mama, dar Mos Craciun chiar exista? Ca *** de la scoala a zis ca parintii pun cadourile sub brad!” 😦 Sigur ca i-am raspuns cu toata nonsalanta de care sunt in stare ca Mos Craciun exista si ca se va convinge singura iar si iar in seara de Ajun. Ieri un mos care a venit la vecinii nostri(au nepoteii mici in vizita de departe) si imi facea cu mana pe geam(banui eu ca era vecinul, dar el nu stia ca eu nu-l pot recunoaste :)) i-a pus din nou dileme Silviei:
-E Mosul adevarat?
-Da, cel adevarat! Uite, merge la Crister. Vezi ce sac mare cu cadouri are?
-Nu mama,nu poate fi cel adevarat!
-Asa e, ai dreptate am intors-o eu, amintindu-mi ca ii spusesem acum ceva vreme ca pe mosul adevarat nu-l vede nimeni…Mosul asta e din cei imbracati, cum ai mai vazut in oras…ei dau cadouri la copilasii mici ca sa fie ei bucurosi. Dar tu esti mai mare acum, la tine vine Mosul magic, acela nevazut!
-Daaaa, acela e cel adevarat…care zboara pe sus si nu-l vedem, acela vine!

Strategia impachetarii cadourilor
Cadourile le-am impachetat singura in noaptea de 23…Ovi era de garda si am stat ca pe spini sa nu se trezeasca Silvia. De ce? Din motive de motan „nebun”:) care atunci cand a vazut cutii si hartie de impachetat credea ca le-am pus pentru joaca lui personala. isi lua elan din living si fugea pana in bucatarie unde imi instalasem eu cartierul general, oprindu-se exact in hartia de cadouri pe care o lua la zmotocit, sau direct pe cate o cutie, normal ca pe cea pe care eu o impachetam :). Pana la urma am fost nevoita sa il scot pe hol, sa ii dau o punga mare de hartie drept consolare pe care a sucit-o, invartit-o si rupt-o pana s-a plicitisit. Depozitul nou al cadourilor a fost camera Dianei, din nou un loc unde Silvia nu intra. Uitasem insa de Morgan, de un cadou pentru el…asa ca Ovi in drum spre spital dupamasa a intrat si a cumparat ceva. Asta si inca niste surprize de care eu nu am stiut nimic(am un sot secretos rau, cand e vorba de surprize si a cumparat in 24 dimineata venind spre casa un cadou pentru toti, un joc Wii) au fost din nou asezate in garaj, unde Ovi le-a si impachetat.

Strategia venirii mosului
Ei bine, dupa cina de Ajun, la noi e obiceiul sa vin Mosul. Asa ne-au obisnuit parintii, asa am procedat si noi cu copiii. Insa trebuia sa plecam de acasa/din camera sa poata veni mosul la noi. Uneori plecam de acasa la plimbare, in primul nostru an aici am fost la concert de orga la biserica(anul asta insa nu era). Dar din cauza de copil nedoritor de iesire la aer, anul asta am adoptat o alta regula, facuta chiar de mezina familiei. O jumate de ora in dormitorul nostru, care e sus la etaj, cu tv-ul dat tare sa nu-l auzim pe mos 🙂 si cititnd povesti. Ea, Silvia a citit de data asta si ne-a surprins pe amandoi cat de cursiv citeste in suedeza, n-o mai auzisem de mult citind, cand se mai poticnea…Pe rand pe mine si pe Ovi ne-a apucat „la toaleta” si pe fondul tv-ului dat tare, am coborat cadourile iar Ovi le-a adus din garaj. Silvia nu mai putea de nerabdare si dupa 3 povesti, cand amandoi ne facusem datoria si tati muscase pe post de Mos din biscuite si bause din cana de lapte, am coborat.

Ce a urmat, va las sa vedeti mai jos…un mos extrem de darnic, care a adus multe cadouri.

19 comments on “strategii de Craciun

  1. Aveti o familie f frumoasa! Generos mosul :), sa folositi sanatosi tot ce v-a adus! Sarbatori fericite!

    PS. Faza cu Morgan si alergatul din sufragerie cred ca a fost mortala! Pisicile astea … 😀

    • Multumim mult!

      Da, cu Morgan a fost haios, ca strigam la el in soapta, el mergea inapoi in living si imediat alerga iar in bucatarie dierct in hartia de impachetat :).
      Sarbatori Fericite!

  2. Ce familie minunata sunteti , iar strategia voastra este de exceptie…ma bucur imens ca ai reusit sa o convingi pe Silvia ca Mosul exista cu adevarat si as vrea sa cred ca Mosul ei va exista in fiecare an , indiferent de ceea ce ea va auzi de la altii…
    Sa aveti sarbatori minunate!
    PS.Vad ca si Morgan a primit ceva interesant….si ii place…:))
    Diana ce a primit?!

    • Sigur ca mosul exista cu adevarat! Vine an de an, nu-i asa?
      Diana a primit cate ceva inainte sa plece, haine mai precis…iar acum o carte si un film intr-un pachet ce o asteapta sa il desfaca.Ea a primit si la tatal ei, am primit si cadoul comun, pentru toti…cum spuneam, Mosul a fost tare darnic…

  3. Fericit cel ce face curat dupa ce cadourile sint desfacute :))

  4. Înţeleg că totul ţine de strategie, chiar şi atunci când este vorba despre Moş…

  5. Bine că apuc şi eu să descopăr strategiile astea, în caz că are mama de gând să le aplice în viitor. Eu am 6 luni decocamdată. O să vă mai vizitez.
    Pe mine mă găsiţi aici:
    http://bebisebi.wordpress.com/

    • Ah, bb Mircea, e nasol daca le descoperi…pentru ca sunt sigura ca si parintii tai vor recurge la strategii…ai sa vezi tu! 😉
      E mai bine sa te faci ca nu stii de ele, sa fie magie in fiecare an!

  6. Frumoasa familie, frumos Craciun!!!
    Am inceput si noi strategiile de anul asta … si a tinut de minune, Silvia mea a fost fericita sa il primeasca pe Mos!!
    Va pupam cu drag!

  7. Sunteti tare frumosi impreuna! Si ati fost tare cuminti, din cate se vede… cum altfel? :))

    sarbatori fericite in continuare!

    P.S. La noi e efort de vointa: mosul tot vine de cand apare bradul si tot lasa cadouri. Care-s mirosite/scuturate/pipaite, dar nedeschise. E usor asa: mosul are mult de mers si face mai multe drumuri, ultimul doar e in seara de ajun. Plauzibil si mult mai usor. Totu-i sa ramana intacte…

    • Multumim mult de tot!

      Ce frumos vine Mosul la voi…la noi asa ceva nu e posibil…cadourile nu pot ramane intacte, ele trebuie deschise cand sunt sub brad :).

  8. Ce draguta e Silvia in rochita ei festiva!

    La noi Mosul vine dupa ce copiii adorm … ei aud clopotelul si stiu ca a venit Mosul si-a lasat cadourile.
    Eu i-am zis Sarei si tuturor copiilor care ne vin in casa in ultimii ani, ca Mosul exista doar daca ei cred cu adevarat in el, daca nu vor sa creada, atunci nu exista … si toti vor sa creada 🙂 … e asa de bine sa fii copil!

    Sarbatori fericite si distractie faina in Egipt … si-o imbratisare calda pentru tine, Silvia si Diana … m-a impresionat Silvia cu supararea ei 🙂

    • Multumim Sofie!

      Ce frumos vine Mosul la voi…chiar ca e bine sa fii copil! Dar si noi adultii parca redevenim copii in zilele astea…

      Multumim mult! Silvia ii simte lipsa Dianei. Ne-a declarat sus si tare ca la anul nu mai vrea ca Diana sa plece, ca trebuie sa avem un Craciun si cu ea…

  9. Ai avut curaj sa impachetezi singura cadourile 🙂 … eu am facut „operatiunea” asta impreuna cu mama si cu un scaun pus in usa ca protectie suplimentara. Nu de alta, dar deja credinta in Mosul atarna de-un fir de ata!

    • Oh da…noaptea de la 12 la 2…dar cu frica in san, din cauza galagiei lui Morgan :). Eu strigam in soapta la el :). La noi era mai usor ca la o adica ma repezeam eu pe scari in sus, inainte sa apuce Silvia sa vada in bucatarie…

  10. Mare lupta cu ca povestea Mosului sa continue!… Noi le-am zis cand erau mai mici ca altor copiii le aduc cadouri parintii pt. ca sa primeasca si aceia ceva pt. ca nu cred in Mosul adevarat. Asta pt. ca au existat veri sau copii de la scoala care le-au spus ce nu am fi vrut sa afle prea curand. Iar ei au continuat s acreada pana la un moment dat. Chiar daca baiatul s-a dumirit mai devreme, a fost desutl de dragut sa nu dezvaluie secretul.
    Insa la noi e lege, indiferent daca le oferim alte lucruri, cadouri inainte de Craciun, musai in dimineata Craciunului sa descopere cadouri sub brad!!!

    Sa folositi cu placere cadourile primite de la Mos!
    Si m-am lamurit citind aici de cadourile Dianei….

Lasă un răspuns

