16 comentarii

de toate pentru toti

Daca va intrebati ce am mai facut zilele astea, ei bine aflati ca am avut de toate pentru toti!
In primul rand am avut pentru Ovi un calicivirus(exista si in engleza, selectati in partea stanga) pe care l-a luat in garda anterior pomenita, in noaptea 23/24 decembrie, astfel ca in 25 dupa 4 ore de garda a fost nevoit sa vina acasa…palid, pierdut, cu punga langa el si a stat departe de noi ca sa nu fie generos…
Apoi eu ca sa simpatizez, nu m-am simtit bine…initial am crezut ca am furat-o si eu cu virusul, dar cum manifestarile la mine au fost putin diferite, iar dupa un somn bun ieri dimineata pana dupa pranz m-am trezit ca noua, inclin sa cred ca oboseala si stresul acumulate in ultima vreme si-au spus cuvantul.
Singurii care au fost OK din toate punctele de vedere si si-au facut de cap prin casa, o data pentru ca asa le e firea 🙂 si apoi pentru ca parintii erau ba intr-un pat ba in altul, au fost desigur copiii casei: Silvia si Morgan. Prima a vazut desene fara numar, a desenat fara numar si s-a jucat la fel de mult cu noul joc adus de Mos. Ba a mai facut si puzzle. Si s-a ciondranit cu Morgan, care ca un adolescent rebel ce e, isi scoate ghearele cam des, sare la noi si uneori vrea sa se joace cu globurile din brad. Ei, cam casa de nebuni a fost pe aici, dar le-am scos la capat…
Ieri dupamasa pentru ca virusul incepuse sa cedeze, Ovi a instalat Wii-ul si dupamasa am petrecut-o jucandu-ne si facand exercitii fizice. Da…mancarea de Craciun e in frigider, am mancat doar in seara de Ajun din ea…dar putina conditie fizica nu strica, nu-i asa? 🙂

In rest am vazut filme magice-Narnia, Stapanul Inelelor si am revazut cateva simpatice…am vazut emisiuni de divertisment, concursuri si azi noapte un reportaj impresionant facut de Madona in Malawi. Daca va intereseaza puteti intra pe http://www.iambecauseweare.com si sa vedeti despre ce e vorba.

Dar de azi gata! Am pus zilele cu boala deoparte, azi iesim sa respiram putin aer, sa colindam prin magazine(sunt vestitele mellandagsrea adica reducerile de Sarbatori) si sa ne mai relaxam…

Iar daca sunteti printre cei care admira lucrarile Silviei, va invit sa le studiati aici pe cele cu care Silvia a participat in acest an la concursul Nazdravanilor. Daca va plac, puteti sa acordati un vot(in dreapta jos este butonul de vot) pentru Nazdravanul/Nazdravana anului. Concursul e pana in 3 ianuarie. Va multumim aniticipat.

Zile frumoase si magice in continuare! 4

16 comments on “de toate pentru toti

  1. Sarbatori de poveste si un an nou incarcat de vise im plinite!
    Sa mai ramana totusi ceva si pentru anii ce vin, asa ca sa ai la ce visa:)

  2. Sunt fan Stăpânul Inelelor… Să ai sărbători cât mai frumoase în continuare…

  3. Narnia mi-a placut si mie tare mult, sper sa le ecranizeze pe toate din serie, sint tare frumoase, eu am citit cartile 🙂
    La multi ani !..dar oricum pina de Revelion ne mai intilnim pe aci :))

    • Eu nu am citit cartile, le-a primit Diana in engleza si cred ca ar fi o lectura placuta, numai sa am timp…
      Filmul m-a cucerit insa, o poveste moderna impresionanta.

      Sigur ne mai intalnim!

  4. Ooooff ce ghinion cu calicivirusul ala! Bine ca ati scapat, pana la urma! Cei mai castigati au fost, intr-adevar, Silvia si Morgan! I-am vizitat Silviei, pagina de concurs si am votat-o! Merita din plin! E foarte talentata!

    • Multumim mult! Daca castifam ne vom bucura, daca nu…la fel! Important e ca am participat, ca Silvia a lucrat constant saptamana de saptamana si s-a obisnuit cu cerintele.

  5. aaa, ati scapat de minuantia aia de virus si vreti sa dati in virusul de wii :D?
    eu am zacut 2 zile, cu febra pe sold de la popice. apoi m-a convins fi-miu sa jucam baseball, si trei zile n-am putut sa-mi misc umarul…

    sarbatori minunate in continuare!

    • Haha, da mai Cris! Cand nu are omul ce face…se viruseaza :). Eu am acum febra musculara, am jucat ieri si popice si bowling…si tenis…am sarit si cu schiurile, am facut si slalom, am mers pe franghie, am jucat si hula-hop, am facut si yoga…asa ca zau daca stiu de la ce am febra. Dar mana dreapta ma doare si pe mine…azi mergem la patinaj, ca sa scoatem cuiul cu…cui :)).

      Sarbatori faine si voua!

  6. A, pai se vede ca v-ati distrat bine de Craciun, a fost darnic Mosul. Si la noi au fost zile pline, chiar ma bucur ca de maine incep serviciul, ca sa ma mai odihnesc! 😀
    Am admirat si votat lucrarile Silviei, tinem pumnii, e foc de talentata!

  7. Bine ca a trecut virusul ! De acum numai bine ca intram iar in ritm normal de munca pt cateva zile. Foarte frumoasa si talentata fetita ta ! Iar Morgan e un pisoi fericit si norocos !

    • Da, e bine sa stii cand treci peste o boala…ne-am revenit azi cu totii! Eu cu Silvia suntem in vacanta, ritmul nostru nu se va prea schimba…tot liniste si pace…
      Multumim de complimente!

  8. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Lasă un răspuns

