12 comentarii

nazdravanii

Totul a inceput in timpul sarcinii cu Silvia cand la o cautare pe google am ajuns la forumul desprecopii. Acolo m-am alaturat altor fete insarcinate si incet-incet ne-am cunoscut virtual, am impartasit ganduri, temeri, griji, am „nascut impreuna” daca pot spune asa, apoi am devenit un fel de grup de suport pentru zilele si lunile grele de bebelusie ce au urmat…iata ca au trecut cam 7 ani de atunci! WOW!
Incet-incet gashka s-a spart, copiii au crescut, dar unele mamici mai scriem si acum acolo. Ne-am intalnit de cateva ori. Eu am participat la 3 intalniri cu mamici si bebelusi, facand de fiecare data 700 km dus si tot atata intors pana si din Bucuresti. A fost minunat!
Cristina a fost intotdeauna cea care a avut idei minunate. Tin minte ca la una din intalniri, atat mamicile cat si copilasii au primit cate un tricou de „gashka”. Le avem si acum. Iata o poza de atunci! Recent a venit cu ideea unui concurs. Pentru ca era ceva ce aici ne lipseste: stimularea copilului, provocarea lui in concurs, invatarea „metodei” de a sti sa castigi si sa pierzi, chiar daca munca ta a fost multa, increderea in tine in orice conditii. Am intrat si noi in joc, a fost interesant. Si sper ca va mai fi si in acest an.
Concursul final inca nu s-a incheiat. Va multumesc mult de tot celor care ati votat pentru Silvia si ati lasat si un comentariu. Rezultatul noi nu-l vom afla decat la intoarcere, maine vom fi deja pe drum, iar castigatorul se va afla duminica, 3 ianuarie la ora 24. Nu-i nici un bai, important e sa participi!

Despre modul in care lucreaza Silvia sunt multe de spus…ea e un copil cu imaginatie bogata, destul de incapatanat si sigur pe el ca sa accepte metode de lucru sau idei de la altii. Uneori da, accepta, dar in majoritatea cazurilor doreste sa lucreze asa cum stie ea. Si cum vrea ea. Lucreaza cu o frenezie de nedescris atunci cand nu i se impune nimic. Nu exagerez, dar zilnic face cate 5-6 desene…nu toate elaborate, nu toate duse la sfarsit. Unele sunt schite, incercari…daca nu-i place ce a iesit o ia de la cap. Nu insa atunci cand lucram pentru concurs. Replica ei geniala este: „da’ trebuie?!” atunci cand stie ca are o tema si niste cerinte pe care trebuie sa le respecte. Si lucram asa impus, ca sa invete ca are de respectat niste cerinte, de onorat niste date limite, ca daca nu trimitem lucrarea la timp, nu mai putem participa. Nu e usor, dar cred ca e o necesitate.
Apoi a invatat sa aprecieze(nu intotdeauna la justa valoare dupa parerea mea) lucrarile altor copii. Ce mi-a placut este ca nu s-a evaluat pe ea in raport cu altii…niciodata nu a spus ca altii au facut o lucrare mai buna decat ea. Mereu a sperat ca va castiga, s-a intamplat doar o data, ultima data. N-a fost insa descurajata, dimpotriva! A lucrat parca ccc cu mai multa seriozitate, implicare si ambitie.
Acum luam o pauza, dar dupa vacanta vom reveni cu forte proaspete in concurs.

12 comments on “nazdravanii

  1. Dragele mele,

    Inutil sa spun cat de mult ma flateaza articolul. Multumesc mult!
    Stiu ca veti fi pe drum, dar banuiesc ca veti avea un tf. Da-mi nr pe mail, si va anunt… :). Oricum, facand un clasament „intermediar”, cred ca veti castiga linistite premiul de popularitate. Ati reusit o impresionanta mobilizare de forte.
    Ma bucur nespus ca va foloseste concursul, si-mi pare tare rau ca veti lipsi cateva probe… Dar daca vi se vor parea amuzante, le puteti realiza ulterior…

    Drum bun si petrecere frumoasa!

  2. Silvia e o talentata , o frumoasa si-o desteapta:)

    va pupam si va dorim o vacanta de vis!
    Cu mult drag, Sabinelu’

  3. Ii doresc Silviei sa castige cat mai multe concursuri!
    Drum bun, vacanta frumoasa si sa va distrati din plin! Asteptam povesti la intoarcere

  4. Ai o fetţă talentată, cu personalitate, ceea ce e extraordinar! Artiştii au firi libere, deşi e bine, copil fiind, să se obişnuiască cu competiţiile şi temele impuse, cum bine spui!
    Eu sper să câştige, totuşi, merită pe deplin!
    Nu am ochi critic de desenator, dar mie mi-au plăcut mult desenele ei, în primul rând!
    Ţin pumnii, mulţi pupici şi vacanţă de vis, aşa cum v-o doriţi!

  5. Drum bun sisteru’ si distractie placuta…sa nu va manance mumiile :)…Pupici la voi si ne auzim cand reveniti…drum bun si aveti grija de voi.

  6. Felicitări, Silvia! Ai meritat, cu prisosinţă!
    La cât mai multe premii, pentru că talent şi pasiune ai din abundenţă! 🙂

Lasă un răspuns

