10 comentarii

home

home sweet home! Ce bine e acasa, chiar daca zapada e cat casa [:D] si e friiiig, dupa 2 saptamani si mai bine de stat la caldura, soare, mare…acasa e acasa, ce mai!

Am ajuns azi noapte la ora 1, obositi franti dupa 2 zile pe drum…Asa la prima „vedere” a fost un concediu cu de toate…si bune si mai putin bune ca sa nu spun rele caci suna prea dur. Insa a fost un concediu care a meritat, am avut soare, mare calda, aventuri, snorkling, relaxare…Dar inainte de astea au fost 3 zile in Cairo, 3 zile despre care inca sunt in ceata daca a fost bine sau nu… Categoric, ceea ce am vazut acolo a meritat din plin…dar sentimentele adunate vis-a-vis de felul in care se face turism acolo, felul in care traiesc oamenii de acolo, orasul suprapopulat si poluat…mi-au lasat un gust putin amar. E oricum o experienta, care merita traita…macar o data in viata…

Cand ma adun putin, am sa revin cu poze si povesti, probabil pe blogul de calatorii.

10 comments on “home

  1. Bine ati revenit sanatosi si sa va fie de bine vacanta!
    Cu bune, cu rele, eu zic ca orice vacanta merita. Referitor la Cairo, banuiesc ca te asteptai sa fie cumva … altfel, dar se pare ca a fost chiar impresionant.
    Eu astept nerabdatoare, sa povestesti.

  2. Bine ai venit! Asteptam povesti si poze!

  3. Bine ai revenit acasa! Asteptam povestiri si poze! Si felicitari si aici Silviei pt. nazdravana anului!! Pupici!

  4. Bine ati revenit dragilor!Chiar ieri ma intrebam cand o sa ajungeti inapoi…No,hodine-te oleaca si hai la treaba , ca abia astept povestea si pozele!:))

  5. Bine ati venit! Odihniti-va dupa concediul de odihna 🙂 si apoi sa povestesti frumos despre toate cate ati vazut!

  6. Bine aţi revenit! Ţi-am simţit lipsa din plin! Abia aştept impresii şi fotografii din călătorie! Mulţi pupici!

  7. Mi-era dor de scrierile tale. Revenire plăcută şi în forţă.

    Pupici geaninoşi peste normă.

  8. Bine ati revenit, dragilor! Asteptam pozele si povestirile cu mare nerabdare!

  9. Sa va fie de bine concediul, Mihaela! Asteptam poze si povesti. Cat despre Egipt si alte tari din zona, multi se intorc cu impresii contradictorii, insa zic eu ca tocmai asta face sa fie o vacanta reusita.

Lasă un răspuns

