14 comentarii

in formatie completa

Suntem cu totii acasa, in formatie completa. E asa de bine…Cat am fost plecati, Silviei i-a fost tare dor de Morgan. Cred ca nu a fost o zi in care sa nu povestim cate ceva despre el, cat e de dragut, sa ne gandim oare ce face el singurel la pensionatul de pisici(ma rog, cu pisici in jur, dar singur in sensul de „fara noi”), cat se va bucura si cum ii va sari Silviei in brate cand il vom lua.

Diana ar fi trebuit sa ajunga cu o zi inaintea noastra. Ghinionul a fost ca avionul din Budapesta pleca cu o intarziere mare, nu ar fi prins avionul de Amsterdam spre Stockholm, asa ca nu au lasat-o sa plece. Au amanat-o pentru ziua urmatoare, pe un zbor mai devreme ca sa evite eventualele intarzieri. Asa ca am ajuns in aceeasi zi, dar pe ea au asteptat-o prietenii nostri la avion si a dormit la ei. Noi am venit cu vaporul care a ajuns tarziu in noapte. Ieri am recuperat-o si pe ea si pe Morgan, care desi nu a sarit la noi in brate asa cum visa Silvia :), s-a bucurat ca a venit acasa, si-a redescoperit locurile din geam, de pe covor, jucariile si mangaierile noastre. A fost bine ingrijit, parca a mai crescut si totul e OK.

Copiii au plecat la scoli, ei nu mai au vacanta. Noi adultii inca da…pana saptamana viitoare.
Eu am avut ghinion cu al doilea curs la facultate. Primul e OK, am fost acceptata si acum ma descalcesc in hatisul managerierii unui curs la distanta…Al doilea curs, eram pe lista de rezerve si m-au sunat exact in ziua cand veneam inapoi din Egipt. Cum acolo cartela mea nu a functionat, am primit mesajul in Zurich. N-am ascultat atunci mesajul de pe robot, a fost greseala mea, caci nu am stiut cine m-a sunat…ar fi trebuit sa raspund in acea zi daca accept locul la curs, ramasesera pana la urma locuri si au luat din lista de rezerva. Ei bine, eu am ascultat mesajul a doua zi, in Stockholm, am sunat atunci urgent sa le spun care a fost situatia de nu am sunat, insa era tarziu deja. Am fost insa asigurata ca daca se va mai ivi un loc(e posibil dupa spusele tipei de la tf ca din cei care au acceptat sa nu inceapa totusi cursul) ma vor suna.
La Komvux nu mai am nimic, imi va lipsi acel ritm de scoala…
Luni voi afla si cum va fi cu practica semestrul asta, sau daca voi lucra putin…tineti pumnii!

La noi iarna e in toi, e zapada mare, frigutz asa la -4 grade. E frumos, e ca in povesti…Dar ca sa va fac pofta de vara, va las mai jos cateva fotografii din iarna egipteana. Ma incalzesc si eu uitandu-ma la ele :).

14 comments on “in formatie completa

  1. Felicitari pentru vacanta frumoasa pe care ati avut-o si bine ati venit acasa!

  2. Frumoasa iarna egipteana…frumoase fotografii.
    Ma bucur se va revad in formatie completa.

  3. Foarte frumooos!
    Iar Silvia e haioasa cu coditele ei impletite sau cu floricica-n par! 🙂
    Imi pare bine ca ai motive sa speri ca poate nu se vor duce toti la cursuri. Bafta in tot ce urmeaza sa faci!
    Asteptam povesti si despre Diana. 🙂

  4. Bine ati revenit! Foarte frumoase fotografiile, am remarcat-o pe cea cu Silvia la intrarea in moschee si contre-jour-ul cu camilele.
    Frumoasa coafura a avut Silvia!

  5. Minunate fotografii!:)
    Deci sunteti toti intregi si nevatatmati acasa…asta e cel mai bine!:)
    Spor la treburi!

  6. Bine ati re-venit!
    Iti dai seama ca te-am asteptat ca pe pita calda 🙂 … ma duc sa citesc.

  7. Bine ati revenit acasa si sa va fie de bine!
    Cum noi suntem intepeniti de frig, te asteptam cu povesti din tarile calde.

  8. Welcome Home!!!! Ma bucur ca ati ajuns cu bine 🙂 …pozele sunt super faine…si apropo, daca vreti animal sa va sara in brate de bucurie ca va vede luati-va un caine lol…

    pup!!!

  9. Superbe fotografii! Si Silviei ii sta foarte bine coafura de vacanta! :))

  10. minunate imaginile!!! cata rabdare sa-i impletesti asa Silviei la codite!! 🙂
    bafta cu cursurile si asteptam continuarea aventurilor pe celalalt blog!

  11. Minunate poze si frumoase locuri, imi place „noua” Silvia, iar Morgan era suparat pe voi, o sa-i treaca lui, asa sunt pisicile:).

  12. Poze superbe,ma bucur ca v-ati simtit bine in vacanta .Imi place tare mult coafura Silviei,ii sta tare bine…
    Va pup

  13. Multumim mult de tot pentru urari!

    @alina, nuuuuu nu eu am impletit parul Silviei, nu cred ca as putea face asa ceva :). A fost la un salon de coafura, era tare la moda acolo impletirea „rasta”, in multe feluri.

    @sister, haha…pai eu i-am tot spus Silviei ca numai cainii sar in brate, dar ea tot spera…pupam la tine!

  14. Minunat! Mi-am clatit ochii! Cat despre lumea reala din spatele resorturilor pentru cei cu bani, no comment. E intotdeauna partea trista a vacantelor in zonele lumii atat de frumoase si atat de sarace.

Lasă un răspuns

