3 comentarii

calator

Am scris in blogul de calatorii despre primele doua zile in Cairo. Voi continua zilele urmatoare, scuzati absenta de aici…

3 comments on “calator

  1. Iti citesc cu ff mare interes peripetiile de concediu, desi Egiptul (si orice tara musulmana) nu sunt tocmai printre tarile pe care as dori sa le vad. Asa sunt eu mai … „rasista”, dar am motivele mele. Insa imi place sa citesc despre calatorii si sa ma plimb cu altii.

  2. I give five to Abramburika! :)) Asa e, sunt extrem de rezervata cand vine vorba de tarile musulmane, au un stil care pe mine ma depaseste si prefer documentarele, jurnalele de calatorile sau expunerile orale ale persoanelor din partea locurilor si atat! Consider ca e suficient pentru cultura mea in ceea ce ii priveste! 🙂

  3. Mai dupa mine, cu toate aspectele negative pe care le-am intalnit, un concediu in Egipt chiar merita. Probabil ca mergand cu un grup, cu ghid e altfel…nu se leaga atatia de tine sa le dai bani, ai ghidul tau si esti cu un grup mare. Din pacate, pentru un concediu de iarna daca vrei soare si caldura, ai la dispozitie numai tari sarace. Insa in resorturi e chiar OK, nu simti ca esti intre musulmani. Ci doar in Rusia :)…o sa vedeti de ce…
    Din pacate asta e realitatea, viata lor de acolo e cu mult diferita de a noastra. Experienta contactului pe viu cu acea lume cred ca face bine. Sincer, pe mine m-au fascinat tarile musulmane de cand am ajuns in Suedia si am avut colegi arabi. Inainte eram si eu cam rasista…
    Cu o tipa araboaica chiar am fost prietena, dar ne-a despartit scoala(eu am avansat si ea nu), apoi cu alta am povestit cand eram la SAS si ne mai intalnim pe autobus si m-au fascinat felul lor de a fi, de a gandi.
    M-am dus in Egipt pregatita sufleteste la ce voi gasi, am citit mult inainte. Dar e o diferenta mare cand citesti si cand esti tu acolo…

    Dar da, trebuie sa iti doresti sa mergi acolo, altfel vei fi cu totul dezamagit.

    Va pup!

Lasă un răspuns

