3 comentarii

ce am mai facut

In primul rand ne-am relaxat….caci nu-i asa, dupa un concediu parca vii mai obosit decat ai plecat 🙂 sau iti place sa prelungesti starea aceea dulce de leneveala…

Pentru ca aici iarna e iarna adevarata, spre surprinderea tuturor, caci demult nu am mai vazut asa o iarna frumoasa, cu atata zapada si cu un frig misto de numai -5 grade, am reinceput sporturile de iarna. Asadar am fost la patinoar si la schi. Aici nu avem decat schi fond, in lipsa de munti sau alte denivelari. Prima data am fost anul trecut si spre bucuria noastra, desi acasa a tras un plans bun ca nu vrea pe schiuri, ca nu stie, Silvia s-a hotarat brusc cand am ajuns acolo ca vrea si ea. Si s-a descurcat minunat! Am facut amandoua 2,5 km pe un traseu usor, cu o singura panta mai grea, la urcare in special. Dar ne-am descurcat. Diana a facut 3,75 km si s-a descurcat singura, iar Ovi la fel.

Iar eu pentru ca masina de facut paine a somat, am pus-o la treaba de cum am venit acasa…paine calda, aluaturi de branzoici si gogosi…de parca nu ne era destul ca pusesem cateva kg pe noi la all inclusiv…nah! Acum ar trebui sa trecem pe cura de fructe si apa, nu? 😉

Si gata, de maine din nou pe cai! Eu incep cursul, poate practica, e o noua saptamana. Am lenevit destul…si pana la vara mult mai e…

3 comments on “ce am mai facut

  1. Cu intirziere va spun bine a-ti venit acasa,dupa cite am citit si vazut a-ti avut o vacanta pe cinste.Cum ti-a iesit piinea?

  2. Multumesc mult dragele mele!

    Florina, foarte buna iese painea, dar toate aluaturile ies excelente! E o investitie foarte buna. Trebuie sa incerc si un cozonac in we…

Lasă un răspuns

