3 comentarii

nod in gat

Rar mi se intampla asa ceva…rar mi se pune un nod in gat citind un blog. Blogul pe care l-am descoperit in dupamasa asta, mi-a adus mai multe noduri. Stilul fermecator in care scrie autoarea, gandurile si ideile ei mi se par atat de firesti, atat de „ale mele” incat nu pot lasa blogul „din mana”, ca pe o carte buna pe care esti curios sa vezi cum se sfarseste…

Luati si voi o doza de suflet, de inima, de pace si de framantari in acelasi timp. Luati o doza de curaj si „inconstienta”, de nonsalanta si de viata in maini…de viata pur si simplu…

http://viataprinbalonulroz.blogspot.com/

3 comments on “nod in gat

  1. Da, il stiu! Il urmaresc de ceva timp!
    Intr-adevar, merita!

  2. 🙂 Am vazut comentariul tau cand a nascut :). Acum am vazut ca il ai in blogroll, eu am ajuns pe alte cai la el…tare mult imi place!

  3. Intr-adevar e un blog tare interesant si scris cu mult talent….pur si simplu m-a fermecat…mersi ca m-ai indrumat spre el….

Lasă un răspuns

