23 comentarii

intrebari incuietoare

Silvia ma intreaba de ceva vreme despre plante. Ceva de genul:
„Daca plantele nu au inima, nu au plamani si nu pot respira, cum traiesc?” „Daca nu au gura cu pot bea apa?” „cum mor florile, plantele, copacii?”
Dupa explicatii cat de cet pe intelesul ei, cum ca au altfel de viata decat animalele si decat noi oamenii,dar si ele sunt vii, ca „inspira” bioxid de carbon si „expira” oxigen intr-un alt fel decat prin plamani, ca isi trag apa prin niste „vene”, ca sunt organisme simple si nu au nevoie decat de apa si lumina ca sa traiasca, ca mor fara astea sau cand au ajuns la „batranete” sau ca fac si ele diferite boli, dar care nu sunt ca ale noastre, ale oamenilor…azi mi-a pus intebarea bomba:
„Dar rosiile cand le mancam sunt vii sau moarte?”

Ei bine, i-am dat un raspuns pe care l-a inteles, l-a acceptat. Voi ce cedeti? E rosia vie sau moarta cand o mancam? Sunt curioasa daca raspunsul ce mi-a venit pe moment e OK, caci zau daca stiu raspunsul „adevarat”…

Apoi mai are tot felul de intrebari ciudate despre animale…ce fel de animale? Pai de ex. puricii…
„Dar puricii cum se apara?” La inceput nu am inteles ce vrea, asa ca i-am cerut explicatii.
„Asa ca pisica, ca zgarie, cainele ca musca si gandacii ca inteapa.”
„Ah, pai nu se apara, ei doar pisca ccc ca sa se hraneasca. Si se hranesc cu sange. Ca tantarii”
„Sange…ca vampirii???” :))
Ok si alta intrebare:
„Din ce grupa de animale face parte puricele?” Zau daca stiu de unde a luat-o cu puricii, va jur ca nu a vazut in viata ei…
Eh, ce ziceti?

Si la final sa va spun ce vise are asta mica: sa se faca artista, sa castige bani vanzand tablouri si opere de arta si cu banii castigati sa vindece animale…:)). I-am spus ca invers are mai mari sanse sa supravietuiasca…adica sa fie doctor de animale si cu banii castigati sa investeasca in arta. Inca nu m-a inteles, mai are vreme…

23 comments on “intrebari incuietoare

  1. Indiferent ce ar face o sa fie stralucita.

  2. Parerea mea, rosiile sunt moarte cand le mancam. Din moment ce au fost desprinse de pe fir, presupun ca-s moarte. Nu stiu … asa, la repezeala mi-a venit raspunsul.
    Valeeeeeeuuu … ce ma asteapta … daca nu o sa-si deszminta numele ce-l poarta (ca si Silvia ta), daca o sa ramana tot asa vorbareata ca acum (sigur) … mi-e groaza de „de ce-uri”.
    Puricii … nu-s insecte???

    • Exact asa i-am raspuns si eu Petro. Si mie la repezeala mi-a venit, dialogul il aveam pe drum de la scoala…

      Da, am gogalit si eu cu puricii, sunt insecte, mersi.

      Hehe, sa te tii bine, anii „grei” abia incep. Dar si frumosi, tare frumosi!

  3. Interesante probleme ridica copilita ta!

    • hehe, nici nu imi amintesc tot ce ma intreaba, mai are intrebari si de la capitolul moarte, dinozauri si planete. Dar alea mi se par „normale” :).

  4. hmm…sa stii ca unii pictori sunt f f bogati. Restu traiesc ok.Poate nu chiar toti…dar e altfel decat la muzica.
    Arta vizuala se vinde, si inca destul de binisor.

    • Serios? Pai o las eu sa faca ce vrea, oricum la cat e de incapatanata si de sigura pe ce vrea, nu am cum sa o abat din drum. Ma gandeam doar sa o indrum 🙂 da’ mai bine las tineretul sa-si vada de drum :)).

  5. Mama mia, ce intrebari!!!
    eu cred ca i-as spune ca rosia ca fruct e asa cum au oamenii parul sau unghiile. Nu ne doare cand le taiem, nu e nici vie, nici moarta. Adica mi-ar fi teama sa nu ma lovesc la un moment dat de refuzul de a manca fructe/legume pe motiv ca-s moarte.

    • Nu ca am lamurit mai demult ca ccc carnea e „moarta” cand o mancam, ar fi fost ingrozita sa manance carne „vie”. Cred ca la fel asociaza si cu plantele si fructele. A fost OK ca i-am raspuns ca e moarta, ca a hranit-o planta cat a fost pe ea, dar dupa ce o culegem nu mai are cine sa o hraneasca…

  6. Ha ha ha ce de intrebari,chiar nu ma mira din partea ei…in schimb nu e usor sa dai raspunsuri la toate…dar te descurci tu…
    Va pup pe toti

  7. Ioiii…sunteti la varsta intrebarilor existentiale…nah!Pai sanatoasa sa fie si sa se faca artista doctor de animale…mai are vreme sa se razgandeasca…
    cat despre rosia vie sau moarta , cred ca i-ai zis ca-i coapta!:))
    Pup isteata mica!

  8. Hahaha…nu…i-am zis ca e moarta! Da’ raspunsul tau e bun de tot! 🙂 Pup!

  9. Wooow, super tare Silviuta! Dar super tare si mamica ce supravietuieste cu nonsalanta si raspunsuri pe masura exploziei de „de ce-uri!”
    Pupici multi 🙂

  10. hihi, trebuia sa faci pingpong…

    „tu ce crezi, e vie sau e moarta?”

    sa te tii atunci argumentatie…=))

  11. asta cu plantele am bifat-o si noi. chestia e ca eu tot ocolesc raspunsurile la partea cu animalele, carnea, mi-e groaza sa-i explic, Maria cred ca s-ar prapadi de plans si-ar refuza sa mai manance. m-a intrebat de cateva ori de unde vine carnea, dar ea cred ca-si iamgineaza, dupa raspunsurile mele incomplete, ca o fabrica vacile, oile etc. :)) voi cum v-ati descurcat cu astea, ca zici ca ati lamurit-o? 🙂

    • Ah, lamurirea e partiala, sunt sigura ca vor continua intrebarile la animale, mai ales ca le iubeste atat de mult, incepand de la gaze pana la lei(nu aia de ii bagi in buzunar LOL). A fost mai demult si i-am spus ca animalele pe care le mancam noi sunt crescute special pentru asta…nu sunt ca si cele crescute acasa, de om…A fost OK si intrebarile s-au oprit, de asta am zis ca am lamurit-o. Nu stiu ce voi raspunde la intrebari mai complicate, deocamdata o sa o tin pe latura asta, cu animale crescute special ca sa le mancam…

  12. E geniala! Io aci pe margine cu pixu-n mana, iau notite de la „pro”! Pupam!

Lasă un răspuns

