17 comentarii

am scapat de dracu’ si am dat de…:)

Pai sa va spun: am scapat de suedeza si de engleza, corect? Corect! Am fost primita la unul din cele doua cursuri la care voiam, corect? Corect! Acum vine mama dracului :)).
Cursul e la distanta, am o bilbiografie de doua carti. Carti care sunt in engleza. Inca nu le am, pentru ca la bibliotecile de pe insula nu exista. Cine mai studiaza in ziua de azi Genetica aici pe Gotland? 🙂 Am facut comanda la biblioteca si astept sa imi aduca ccc cartile de undeva de pe continent. Morcovul e mare, caci eu am studiat unde si cum gasesc cartile, dar nu le-am prea gasit…ori erau date ori nu se imprumutau acasa, numai la studiat la biblioteca. Astept acum sa vad ce si cum…daca nu…habar n-am ce fac!
Nu stiu nimic despre cum dau lucrari/teste. Nu scrie nimic pe site, pe schema de pe net, banui ca va trebui sa sun sa intreb…sau poate mai bine scriu un email. Ma descurc mai bine in scris :). Am vazut ca este inca o romanca la curs, am studiat lista studentilor, poate incerc prima data cu ea, sa vad ce informatii are…
Asa si acum mama mamei dracilor :)) e ca va trebui sa traduc din engleza in suedeza…wow! Asta da!

Pe de alta parte s-ar putea sa incep sa lucrez. Nu timp intreg, eu as vrea 3 zile pe saptamana, sa mai am timp de invatat. Se pensioneaza doua persoane la laborator si ieri am aflat ca nu au pe cine lua…inca studiaza problema, astept sa ma sune. Sper cat de repede ca sa nu mai imi bubuie inima de fiecare data cand suna tf si sunt numai agenti de la tot felul de firme care mai vor sa ne vanda cate ceva…

Ei si ca sa inchei intr-o nota de sezon, la noi e iarna fratilor! Azi dimineata ger de -19 grade, mi-au inghetat genunchii pana la scoala Silviei si inapoi, am mers pe jos. Iar copiii astia stau afara fara jena. Si sunt sanatosi tun! Asa sa ramana pana la vara! De azi a recinceput sa ninga, peste cei 20 cm de zapada cat avem acum, se vor mai aseza cativa…cica 5 zile de ninsoare avem in fata. Nu-i bai, in we mergem cu schiurile. Sa ne dorim sa vina vara!

17 comments on “am scapat de dracu’ si am dat de…:)

  1. Multă baftă! Ţin pumnii strânşi, strânşi! Poate dai de carte şi reuşeşti să treci uşor prin ea 🙂 şi, bineînţeles, să afli mai multe detalii despre examene.

  2. Succes in tot ce ai de facut!

  3. poate rogi pe cineva sa-ti faca un xerox…

    ps. inseaman ca in romania e ca la polul nord.
    tot nivelul ala de ger il avem.

    • Nu am pe cine ruga cu xeroxul….cursul e la distanta, colegii nu ii intalnesc niciodata, am doar numele lor si adrese de email intr-o lista pe net. Sunt de cumparat cartile…dar sunt scumpe…

      haha, pai noi suntem departe de polul nord :). Pe bune, aici iarna e mai blanda decat in Ro, anul asta a fost o exceptie. E zona cea mai calda din Suedia si iarna e doar in ianuarie si februarie, cand e rece marea…in rest e toamana luuuunga cu ploi. Media cea mai scazuta a temperaturilor de iarna a fost -7 grade…sunt curioasa insa anul asta, cred ca va bate recordurile. Iar sa tina zapada din decembrie pana in februarie… e iar un record. 🙂

  4. bafta, Miha, sigur le dai tu de cap!

  5. Ca de obicei si asa cum te-am obisnuit:))) , iti zic cu toata increderea si nonsalanta mea ,ca sunt ferm convinsa ca vei descalci si aceasta problema cu cartile si cu tradusul…Baga mare pe colega studenta romanca , poate capeti ceva informatii…Ma gandesc ca nu te intereseaza ,dar te intreb:nu ai gasit sa cumperi cartile alea?Sau is prea scumpe si nu se merita investitia?
    No,bafta maxima,sa schiati usor si bine…si spor la treburi!

    • Ano, mersi mult de incurajari! O sa ii scriu tipei romance(sper ca e romanca, dupa nume…ca are si un nume suedez intercalat, o fi maritata) poate e mai „umblata” ca mine.
      Ba da, sunt de cumparat cartile. Costa 100 de euro ambele. Astept sa vad ce zice biblioteca…daca nu, le voi cumpara…culmea ca acum nu mai iau nici bursa, un curs nu e suficient ca sa primesc bani…ei, poate voi lucra si „ma rezolv” :).

  6. Miha sper sa primesti cartile ca restul le rezolvi tu.Waw in momentele astea de criza tu primesti de munca??.Pai eu zic sa accepti cit o fi.Multa multa bafta iti doresc in continuare

    • Florina, si eu sper…inca nici o veste…
      Ah, ghinionul meu este ca nu pot munci pentru ca nu am studiile corespunzatoare, altfel m-ar angaja cu siguranta…pentru ca au nevoie de personal si pe insula nu au pe cine lua. Dar nici peste cativa ani nu va fi tarziu, de asta vreau eu sa fac completarile si sa termin cursurile sa iau legitimatia, ca am mari sanse de munca…asa ca pana atunci muncesc cat si cum ma iau, cand au nevoie de mine…am scris si in postul urmator vestile noi.

  7. Salmi multa bafta cu postul de la laborator iti urez! Eu sunt in cautare de loc de munca, abia la inceput e drept, dar deja ma apuca durerea de cap!
    Sper sa gasesti cartile is sa iti fie de folos! Eu cand vreau o carte care nu se gaseste la noi in librarii sau la biblioteca incerc pe bokia.se sau pe adlibris.se. Au de toate pentru toti.
    Ah si inca o chestie… ca sa scapi de enervantii astia de la telemarketing (mi-au mancat zilele) puteti sa va inscrieti la
    http://www.nix.nu/ si nu mai suna unul! Si e si gratis. Si daca suna si le spui ca ai numarul pe nix-listan incep sa se scuze ca te-au sunat de mama focului 🙂 Det är jätteroligt:)

    • Poppy multa multa bafta si tie! In ce domeniu cauti de lucru?
      Da, pe bokia le-am gasit si eu, dar ma costa 900 de coroane plus porto…daca nu ma rezolva biblioteca, le voi cumpara.
      Mersi de pontul cu site-ul, le transmit lui barbatu-meu ca el e cu astea…Tack!

      • Multumesc fain Salmi. E greu tare, in domeniul economic/juridic caut eu. Nu pot spune ca nu sunt posturi, insa pana acum nu am avut noroc. Cred ca se sperie astia cand vad ca nu sunt din Suedia 🙂

  8. Hei!
    Ce bine ca te-ai inscris la curs, sper ca ai rezolvat si cu cartea! Apropo de polul nord, acum 3 zile mi s-au lipit ochii de la ger pe drumul pana la facultate…. in Bucuresti se circula infernal iarna asa ca merg pe jos ( de fapt se circula infernal si vara, dar iarna e mult mai rau) si m-am trezit ca nu mai pot sa clipesc :)) Nu mi s-a mai intamplat asta din copilarie…
    In alta ordine de idei, ca tot citeam despre succesul tau cu cursurile, am incercat si eu o tentativa firava de apropiere de Suedia: le-am scris celor de la Karolinska Institutet sa intreb daca exista vreo sansa mica-mica sa vin la vara sa fac practica obligatorie intr-un spital de acolo…Nu prea am sperante ca nu stiu daca acolo exista acelasi sistem ( aici poti sa faci practica in orice spital, orice specialitate, etc…) dar macar am incercat. 🙂

    • Roxana, da…cu cartile e OK. O am pe prima salvata in computer, dar m-au sunat si de la biblioteca sa ma intrebe ceva in legatura cu a doua. In curand le voi avea acasa.

      Mult succes cu practica. Incercarea moarte nu are! Sa-mi scrii ce ti-au raspuns.
      PS. La Karolinska ma gandesc si eu sa ma inscriu sa fac din toamna cursurile ce imi lipsesc…sau poate la Uppsala.

Lasă un răspuns

