8 comentarii

ingropati in zapada

A nins viscolit toata noaptea. Dimineata abia am putut deschide usa. Diana a asteptat 20 de minute autobusul, nu a venit. S-a intors disperata acasa, ca ce sa faca…a luat un autobus mai tarziu. A ajuns cu bine la scoala, cu intarziere.
Eu cu Silvia am inotat in zapada de jumate de metru. Pe cateva urme de oameni care isi plimbasera cainii. Stam undeva intr-o zona de capat si la noi ajung cel mai tarziu utilajele. La inceputul strazii e o gradinita unde a fost masina si a curatat parcarea. N-a intrat mai mult…Si parcarea scolii era curatata…
Dimineata toti vecinii erau afara sa isi faca loc sa iasa cu masinile. Toti de la cele 4 grupuri de case de pe strada noastra au facut la fel. Va ajunge si utilajul, dupa pranz poate…
Drumul spre scoala cel mai scurt e prin spate, unde utilajele chiar ajung ultima data…am ajuns acasa obosita de parca trasesem in jug…
Ovi inca doarme, la noapte intra de garda. Eu am incercat sa curat zapada dar e prea multa si grea. Am maturat-o cat am putut sa se deschida usa, dar de curatat cu lopata pas! I-o las lui…
Usa de la intrare nu se poate inchide cu cheia, a intrat zapada adusa de viscol in butuc si a inghetat. Noroc ca avem doua usi la casa…Inca ninge si viscoleste…
Poze am facut numai din casa, nu prea se „simte” atmosfera. Daca se opreste viscolul, am sa ies cu aparatul si afara…

S-a mutat polul nord la noi…

8 comments on “ingropati in zapada

  1. Ooooo, uite ca zapezile de alta-dat` s-au mutat la voi! Daca nu e sa tina saptamani de zile merge, doar e iarna! Si la noi a nins iar de o palma….

    • La noi e zapada acum de la mijloc de decembrie…daca s-ar topi la sf de februarie ar fi OK. 2 luni jumate de iarna hai ca merge, cu zapada frumoasa. DAR pe insula unde stam noi, iarna abia incepe in ianuarie, februarie si martie inca e iarna…asta din cauza marii care se raceste tarziu si decaleaza oarecum anotimpurile. In general e putina zapada, uneori copiii abia apuca sa se bucure de ea ca s-a si topit. temperaturile sunt in jur de zero grade iarna, cu plusuri in general si cu minusuri asa cateva zile. Acum o tine la minus de la prima cadere de zapada…

      Sper sa nu ne tina zapada pana in aprilie, ca deja va fi exagerat 🙂

  2. Poti sa razi , poti sa ma injuri , dar io una ma topesc de dragul peisajului…foarte frumos arata , parca acusi apare si Mosu’ de dupa colt cu sania…:)

  3. Heheheeee .. ce fain e la voi acolo … in poze!! Ca eu de-acum astept primavara!!! Macar sper sa vina mai repede …

  4. Ahaaa, deci acolo s-a dus iarna canadeza!!! Multumim ca ati preluat-o, dupa o asa vacanta in sud la caldurica va descurcati mai bine cu ea decat noi… :))
    Da-i frumos, trebuie sa admiti, macar pana cand vine gerul peste ea. :p

Lasă un răspuns

