23 comentarii

proaspete, de azi

23 comments on “proaspete, de azi

  1. foarte frumoase pozele, de poveste! 🙂

  2. Ce îşi puteau dori privirile nostre mai mult la început de zi???
    Multă prospeţime în imagini.
    Pupici geaninoşi!

  3. Superbe pozele! Parca ar fi rupte din povesti!

  4. Extraordinare sunt pozele!

  5. mi-e dor de zapada curata!!!foarte frumos!!!Pe aici ninge putin si cand ninge se murdareste toata zapada de fumul masinilor si tot restul…sunt superbe pozele si ma bucur ca ti-am gasit blogul…mi-a incantat ochii!

  6. Frumos, frumos, frumos!

  7. Le-am pus un nume la fiecare. 🙂
    Daca e sa le numec pe toate, ei bine,
    ” Visul tau de dimineata!” 🙂

    • Foarte inspirate numele…am mai adaugat eu pe ici pe colo cate un comentariu, ca sa stii ce e…
      Asa visez eu dimineata mergand si venind de la scoala, cu Silvia.

  8. mie mi se par ireal de frumoase. pur si simplu mi se face dor de iarna, vazandu-le. si stii ca eu sunt acum in starea de plaja, mare, soare … 🙂

    • Da, dor de o iarna scurta…a noastra dureaza de 2 luni, presarata cu zapada multa, viscol si ger. Si lopatit din greu din fata casei si garajului…Noa, sporturi de iarna ;).

  9. Superbe poze,chiar m-am uitat acum si pe webbcameror unde acum, cum a iesit soarele sunt niste imagini de povesti….ati avut si aveti o iarna superba…va pup

  10. Ce minunatie si ce realitate frumoasa!

Lasă un răspuns

