7 comentarii

Alla hjärtans dag

Adica „Ziua tuturor inimilor”. Asta sarbatoresc suedezii maine, o sarbatoarea pe care am preluat-o cu drag, pentru ca noi nu avem nici Martisor si nici 8 Martie…

La zi de sarbatoarea haine noi, nu-i asa? 🙂
Si o melodie care ma unge la suflet! Multumesc Rix FM ca mi-ai amintit-o!

7 comments on “Alla hjärtans dag

  1. Valentine’s Day 🙂

    Pupic cu mult mult drag pe toti si toate asa in general si de Valentine’s Day 🙂

    Love you guys 🙂

  2. Si eu va pup pe toti si imi e tare dor de voi…imi place mult cum arata pagina ta,chiar e plina de iubire…

  3. Happy „Alla hjärtans dag” !
    Toate cele bune va dorim!

Lasă un răspuns

