4 comentarii

cu blogul la inaintare!

Leapsa cu blogul ajunge la mine de la tetris, care promta ca intotdeauna se gandeste cu placere la mine. Ii multumesc si desi raspund cu putina intarziere, sper sa ma inteleaga…;).

Asadar:

1. Cat din viata personala expui scriind un blog?

Cred ca destul de multe. DAR am creat blogul atunci cand am ajuns in Suedia. A fost legatura mea cu cei dragi din Ro si din alta parte(sisterul meu de ex.). Ma saturasem sa scriu cateva emailuri pe saptamana, am considerat ca e mai simplu aici, ca pot intra toti si citi. Nu stiu insa de ce pe multi i-am pierdut asa…o fi mai interesant cate un email? Poate…dar in schimb am castigat multi prieteni virtuali. Asa cum intru eu in alte case virtuale, la fel intra si ei la mine. Probabil ca gasesc aici cam tot ce ar gasi daca ar intra in casa mea: mancare buna, muzica la fel, copii curiosi si gazde puse pe povesti despre vise si ambitii, despre ganduri si trairi, despre experiente si reusite, despre esecuri si neimpliniri.

2. Cu ce iti dauneaza blogul?

Uneori stau prea mult la computer. Daca ii intrebati pe ai mei, vor spune ca stau tot timpul! Am promis ca voi sta mai putin aici si mai mult cu ei…incerc sa ma tin de cuvant.

3. Cu ce te ajuta blogul?

E un loc unde ma gasesc pe mine, cea de acum 2 ani jumate, cea de acum un an si cea de ieri. Ma ajuta sa vad de unde am plecat. Ce vise am avut, cat am reusit din ele, cate mai am de parcurs. Ce muzica mi-a placut, ce vorbe a mai spus Silvia, ce desene a facut acum 2 ani comparativ cu cele de acum, etc. E ca un jurnal de bord, daca pot sa spun asa.

4. Ce reactii permiti?

Raspunsurile nu sunt moderate. Decat cele considerate spam sau cele care doresc schimb de link-uri. In general nu le accept, pentru ca nu fac trafic cu blogul. Nu am avut decat unul sau doua reactii ne la locul lor, dar am trecut peste ele cu un raspuns neofensator.

5. Care ti-e rutina de bloger?

Cand am timp, scriu aproape zilnic. Daca sunt acasa, dimineata la cafea dau tura prin blogurile preferate, apoi seara prin restul. In restul zilelor ajung doar dupamasa la computer, atunci nu am timp decat sa le citesc rapid, rar de cate un comentariu. Acum postez mai rar, imi lipsesc zilele cand aveam inspiratie si aveam ce scrie. Acum dupa cate o zi de munca nu prea mai gasesc subiecte…dar vin ele si zile mai bune. De blogareala adica :).

Leapsa o trimit catre doua blogeritze dragi mie: mihaela si irina pentru ca au terminat sesiunea cu brio!
Desigur ca poate oricine prelua leapsa daca i se pare interesanta si demna de completat in blogul personal.

4 comments on “cu blogul la inaintare!

  1. Multumesc mult de preluare. Stiu intre cate trebuie sa te imparti si ma si mir ca-ti mai gasesti timp pt blogareala 🙂

  2. Multumesc pentru nominalizare! Am s-o preiau cu placere.

  3. […] Leapsa nr. 2, desi dpdv cronologic ar fi trebuit sa fie leapsa nr.1 a venit tot de la Mihaela (au trecut aproape 4 luni, no comment!) […]

Lasă un răspuns

