16 comentarii

haina noua

Azi dimineata am primit o haina noua. Alba. De zapada.

16 comments on “haina noua

  1. Ojojojo

  2. La noi va fi stratul de jumatate de metru… asa spun astia 😦 Of ce m-am saturat de iarna…

  3. Oh, no, not again!
    E februarie si la noi inca n-a nins! Cativa fulgi ici si colo, ceapa lui de el nino.

    • Pai anul asta Canada s-a mutat in Europa, sa nu va invidiem. Sau poate chiar de aceea! 😉
      Azi noapte s-a mai pus un strat de 10 am de zapada…stii povestea aceea canadiana? Cu kk alb? 🙂 LOL!

  4. Asta e! Pana la urma urmei tocmai te-ai obisnuit! Vine ea si primavara! Cum se mai simte Morgan?

    • Multumim de intrebare! Morgan e bine, a suferit atunci prima seara si noaptea probabil. A doua zi era deja OK. E la fel de jucaus(parca mai mult), dragastos si mai putin nervos.

  5. Eu zic sa trimiti un email la astia cu Olimpiada, ca le vinzi vreo 3 cargouri de zapada … au nevoie saracii si faci si tu un ban cinstit 🙂 …
    la mine in gradina au inflorit brindusele, iar lalele si zambilele au boboci …

  6. Aici gugustiucii alearga ca nebunii. Vrabii, porumbei.. si soare.
    Sa nu fie de deochi!!
    Vine si la voi!. Mai incetisor!

  7. Se pare că noi am scăpat. Sincer, îmi place ce văd în imagini…
    Merg la camere.
    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    • Geanina, e frumos in imagini, cred si eu…dar cand ai de dat la matura si lopata zi de zi, cate 10 cm de zapada ca sa poti iesi din casa si pleca cu masina…iti mia trece placerea :).

      Multa dragoste catre voi acolo la primavara!

Lasă un răspuns

