13 comentarii

mai vreti iarna?

Nuuuuuu? Nici noi! Dar degeaba, uitati ce avem afara:

Daca nu v-ati dat seama, ninge tare, viscolit! Nici macar de melodia de sambata nu mai am chef…va las sa va imaginati sunet pe imaginile de iarna. Sa fie sunetul clopoteilor de la sania Mosului? Hai ca am luat-o razna, ar trebui deja sa sune clopoteii de ghiocei…cred ca anul asta sarim peste!

13 comments on “mai vreti iarna?

  1. Offf … repet, nu va invidiez deloc! Lasa ca vine si primavara aia!

  2. Nuuuuu strigam si noi in cor,dar cu toata ninsoarea si zapada sint in toane bune.Am pus pe blogg melodii si pt tine:)cu vara si primavara.Dar degeaba ma mit..

  3. Este ceaţă sau mi se pare. Am comentat la celălat text. Comentariul este de fapt pentru aceste imagini.
    Gânduri bune şi soare!

  4. Asa e, ninge viscolit de 2 zile si e frig, frig! Mai scot, din cand in cand, nasul pe fereastra si vad oameni incovoiati de vant si ger! Noroc cu examenul de marti ca sa nu-mi para rau ca voi sta in casa pana atunci 🙂
    Primavara?? Eu n-o astept asa curand, anul trecut a venit in mai, anul asta o astept in iulie si august eventual, la cum s-a aratat iarna asta! 🙂

    • La noi nu e frig, e chiar placut afara, -3 grade. Dar am vazut la tine pe blog ce frig e la St….

      Bafta la examen! E Nationella provet? sau altul?

  5. Da, e frig crunt si eu ma „bucur” ca stau in casa la (relativ) caldura 😀 si ma disper cu prezentarea de final de SAS A, cu analiza romanului si cu repetarea pentru testul de marti. De fiecare data am emotii, ceva de speriat! 😦 Tine-mi pumnii, strans!
    Pupici caldurosi!

    • Tin pumnii, stransi starnsi! Ai sa stii, sunt sigura, doar ca emotiile sunt…emotii! Stiu si eu cum e…

      Bafta multa multa! Ce fel de test ai marti? Noi la final de SAS A nu am avut, de aceea intreb…stiu ca tu faci alfel de scoala. Pupici!

      • SAS A tine 10 saptamani, timp in care am avut de parcurs 3 capitole Myt, Family och Typisk svensk (Språkporten), la fiecare 2 saptamani cate un test (in total 5), de facut analiza unui roman, la alegere din lista data, teme saptamanale de trimis pe mail la corectat, prezentare finala de SAS A legata de teme scolare (suntem profesori toti) si examenul final ce contine doar läsförståelse si skrivuppgift. O sa-ti pot spune mai multe despre examen, dupa ce-l dau 🙂

  6. la noi dupa zile de ploaie continua inca nu se topise zapada veche si azi a inceput cea noua.:-)

    • Asadar si la voi papa? Ei, la noi numai zapada, non-stop, din 15 decembrie. Nu s-a topit deloc, nu a plouat deloc…parca de cand ma stiu e tot zapada, asa infinita pare!

Lasă un răspuns

