15 comentarii

10 cm till

Adica in plus, adica cum ce anume? Hai ca nu e greu…pai de zapada! Va asteptati ca au crescut florile intre timp? 🙂 Ash! Azi a nins toata ziua, dumnezeieste. Ca de Craciun. Superb, pomii au o haina alba incredibila. Parca suntem in povesti. Din acelea nemuritoare :).
Cand am ajuns acasa, trecuse masina de curatat zapada si noi nu am putut intra in fata garajului. Am stat afara sa deszapezim intai, abia am deschis usa de la garaj, cea de la intrare si mi s-a si rupt coada maturii de la efort. Putina miscare nu strica, nu-i asa? Mai ales daca e in fiecare zi! HAHA!

Azi am citit in ziarul local ca o doctorita chirurg de la spitalul nostru vine zilnic cu schiurile la serviciu. E mare sportiva si se mandrea ca de 23 de ani nu a mai avut nici o zi de concediu medical.

Oare cat mai poate sa ninga?

15 comments on “10 cm till

  1. Iti vine sa crezi ca eschimosii stau in zapada toata viata si nu au nici o treaba ?..ouau..asta chiar e ceva..eu in 3 luni cu zapada din iarna asta am crezut ca innebunesc… Acu mi-am schimbat si visul..nu mai vreau sa locuiesc in Canada :)) vreau in Grecia :))

    • :)) daca eram eschimos(oasa) nu aveam chiar nici o problema cu iarna si zapada. Ei, nici asa nu am…noi n-am trecut inca de pragul de trei luni de iarna, dar nu e exclus.

      Pai aia la iglu lor stiu una si buna: nu au acoperis sa cada peste ei, nu merg cu autobuze si trenuri, masini sau alte de gen :). Au cainii care le trag saniile si nu au probleme. E bine de ei, sunt independenti, ceea ce la noi e exclus. Noi trebuie sa mergem la scoli si serviciu, ca sa ne castigam painea. Ei o pescuiesc la copca :).

      Haha, cred ca Grecii nu te mai primesc decat daca le rezolvi criza :)).

  2. ioi, tot nu va invidiez!!!!! lol…degeaba ai vrut sa ma amagesti in postul anterior ca nu tine!!!
    Si la noi a fost o lapovitza azi de numa, si io in shlapi (ca de obicei cand merg la meci, mami stie, asa-i mami??? lol)…a fost cam greu sa ma dau jos din masina in parking lot la magazin ca nu au curatat si era ‘lapovitza’ pana la glezna…asa ca mi-am pus io frumos crampoanele si asa m-am dus la magazin lol
    La noi tot lapovitza urmatoarele 2-3 zile…si noi am avut la zapada de numa anul asta…creca s-a speriat Global Warming si a fugit (in Grecia?) lol
    Pupici dulci sa va mai incalziti…ioi ce de zapada ai de lopatat…
    Pup!!! 🙂

    • 🙂 Nici io nu te invidiez, desi cand incepe sa se topeasca zapadokul, cred ca ne trebuie cizme de cauciuc. Na daca nu avem crampoane :).
      Ce e cu Grecia? Io in afara de criza nu stiu…

      Haha, lopateaza Ovi, io cu matura! 😉
      Avem un lopatoi pe care eu nu-l pot manevra. Si cu zapada asta s-a facut criza de lopeti, n-am gasit si mai mici :). Iar acum nu mai investim, ca vine primavara! 🙂

      Azi e sooooooaaaaaaareeeeeee!

      • No idea ce e cu Grecia, numa ca s-a vorbit de ea inainte asa ca hop si io…ca e cald lol…io stiu si mai putin decat tine, nici macar de criza financiara nu stiu lol
        Cred ca o sa va trebuiasca barca cand se topeste zapada…sau ochelari de inot lol
        Va trimit io o lopata??? 🙂

  3. Eu nu mai vrea zapada… Deocamdata mi-a ajuns. O mai astept la Craciunul urmator.
    Pupam inzapezitii!

  4. Si eu am febra musculara de la tras sania si dat zapada:)).Acelasi titlu am pus si io la postarea mea.Gind la gind cu bucurie,cred ca ajung la nebuni in curind:))

  5. Eu stau si ma intreb cum va fi cand se va topi atata zapada?!:D

  6. Zăpada vă iubeşte…de Dragobete…

    Zile pline de iubire!

Lasă un răspuns

