12 comentarii

de copil

Seria intrebarilor intrebatoare, continua:
-insectele au par?
-mnnnnnuuuuu, nu prea…paianjenii au un fel de par…

-fluturii sunt barbat si femeie?
-da, asa imi amintesc
-si ei cum traiesc iarna? Unde traiesc?
-Fluturii traiesc numai cat e cald si numai cateva ore/zile….peste iarna isi depun larvele la caldura undeva si ies primavara fluturi

-bacteriile daca nu sunt barbat si femeie, nu au familie, atunci cu cine povestesc? Cu prietenii? :))

-la cate inmormantari am fost eu? la bunicul si la bunica?
-mortii se inmormanteaza cu pantofi?

-bebelusii respira in burta?
-nu, nu pot, stau in apa
-e apa in burta???? si bebelusii sunt morti? 🙂

-tu cu tata cum v-ati cunoscut?
-cand e ziua voastra de nunta?
A aflat ca e in curand si s-a bucurat ca vom avea tort :).

De ziua ei a primit un hamster de jucarie, pe Lucy. De curand a mai vrut o rozatoare de jucarie si l-am luat pe Morris. Nu s-au placut de la inceput, dar incet incet au inceput sa se iubeasca. La inceput se pupau.
-uite mama, Lucy si cu Morris sunt indragostiti, se pupa…
Animalele stateau bot in bot pe masa, asezate frumos de ea…
Acum cateva zile am aflat ca…
-Lucy e gravida, o sa aiba pui.
-Da? Ce frumos…
Azi a intrebat-o profa de romana pe Silvia cu cine e gravida Lucy.
-Cu un bebe! :))

In curand va trebui sa imi iau dictionarul ca sa o inteleg pe Silvia. Azi s-a lovit la laba piciorului in canapea…o durea…plangea.
-Oare nu mi-e piciorul…si spune un cuvant in suedeza pe care nu l-am auzit in viata mea. Il repeta si imi serveste si un sinonim pe care il inteleg ca inseamna „sucit” , „intors”. Ii spun sa imi spuna in romaneste…ea se enerveaza:
-Nu stiiiiiuuuuu! 😦
Deh, daca nu si-a mai sucit nimeni din casa piciorul …

12 comments on “de copil

  1. Toţi sunt curioşi şi este foarte bine că se întâmplă acest lucru.

    Zâmbete, zâmbete şi iar zâmbete…

    • :)) Multumesc de vizita draga mea si de comentariu. Asa este, insa din cele doua fete pe care le am, cea mica e mai curioasa si mai interesata de subiecte din astea de „imi pica falca”…:).

      O seara de milioane!

  2. De unde zici tu sa-mi iau enciclopediile sa ma mai „dezruginesc” un pic?

    In rest ma multumesc sa ma amuz pe-aici. Stii cum e? No comment, te lasa interzisa.

  3. Vaaaiii, cat e de scumpa. Si mi-o imaginez cu mutrita ei smechera in timp ce isi desfasoara tirul intrebarilor … hahahahaaa.

    • Majoritatea discutiilor le avem pe drum spre si dinspre scoala, sau seara la culcare cand ea e in patul ei sus si eu dedesubt cu laptopul in brate :). Nu prea o vad la fata, dar e foarte serioasa asta stiu clar. 🙂

  4. Oooo , ce scumpa este!
    Cred ca deja gandeste in suedeza…si poate ca romana o sa se piarda in timp…o sa ajunga sa te intrebe in suedeza cum se spune in romaneste la ceva…
    Mi-a placut aia cu insectele…io si acuma ma tot intreb daca insectele au inima si creier….Daca Silvia afla , sa imi spui si mie , ca nu stiu…
    Va pup cu drag!:)

    • Da, gandeste in suedeza, clar. Si asa va fi de acum inainte…chiar daca va vb si va scrie in romana, va face traduceri din suedeza in romana si ies niste haiosenii! 🙂

      haha, iti spun…inca nu a ajuns la intrebarile astea…sa i le sugerez? 🙂

  5. Intr-adevar, tare scumpa e!

  6. Da’, ce mai, te-a luat! Auzi, sa nu stii tu ce-nseamna?!… Lasa ca cresti tu! Succes la raspunsuri! 😉 🙂

    • Hahaha, nu e prima data si nici nu va fi ultima. Mereu invat de la ele cuvinte…plus ca mai e si accentul asta gotlandez, altfel decat suedeza pe care am invatat-o eu la scoala si amandoua vorbesc cu accent. Unde in Ro le corectam de accentul ardelenesc(desi si noi il avem) acum corectam si cel suedez :).

Lasă un răspuns

