8 comentarii

picura

De pe garduri, de pe acoperisuri, de peste tot…azi am scapat de vreo 10 cm din zapadok. E fleasca si murdar totul acum, parca era mai bine cu albul acela imaculat…dar vreau primavara si stiu ca asa vine…trecem si peste asta. Mai urmeaza cica 2-3 zile caldute cu 2-3 grade, cat au fost azi…destul cat sa inmoaie zapada si sa flescaiasca totul…

Picatura Silviei de azi, daca e sa ne mentinem in titlu :):
-Am aici pe obraz o bubitza, ma doare…
-O fi un cos? spune tati…
-Nu stiu, poate…
Dupa cateva momente:
-Mama, dar cum trec bubitzele astea?
-De la sine!
-Si ce e sine? 🙂
I-am raspuns in suedeza ca sa inteleaga ce e sinele…:(

8 comments on “picura

  1. Pe cat de simpatica, pe atat de isteata pustoaica!

  2. ha ha….trebuia sa ii faci cunostinta cu sine…adu oglinda lol
    Ati trimis zapada la mine???? Avem si noi vreo 50 de cm asa in 2 zile de nins…in unele locuri pe aici pe langa mine s-a depus si vreo 80 de cm…in Manhattan e recordul de zapada de vreo 50 de cm, record care nu a mai fost din parca 1895 sau asa ceva…sigur 1800…stam bine si la recordul intr-o luna ca acum 2 saptamani am avut alta furtuna…si la cel de o singura zi, in care a cazut 25 de cm, in conditiile in care la inceput a plouat…o si asteptam o alta pe miercuri…inca mai ninge putin asa, se va opri cu totul numa duminica lol

    Ce urata e fleasca, de aia nu imi place mie zapada deloc…ca ajunge sa se face fleasca sooner or later…si neagra ugggg…ce urata e!!!
    Pupici inzapeziti la obrajori inzapeziti 🙂

    • Haha, mai sinele ala de la care ii trec bubele cum il vede in oglinda? 🙂

      Nuuuu, am trimis zapada in mare, in canaliare, oriunde dar nu la tine! Cred ca prea ne invidiai si ai chemat-o tu LOL!:)

      Deci ne intelegi acum prin ce am trecut…hehe si mai trecem ca a mai ramas asa mai bine de jumate de metru inca, iar muntii inca nu s-au topit…
      Da…fleasca e oribila, eu voiam ghiocei, iarba si pasarele direct fara fleasca :).

      Pupam obrajorii infurtunati! 😉

  3. Oh draga de Silvia … dulcica foc …
    am citit si postul precedent, cind nu stia sa-ti spuna in romaneste ce simte 🙂 …
    de-acum or sa tot vina situatii din astea … sa nu cumva sa renunti sa-i vorbesti in romaneste, tradu-i ce nu stie …
    eu am facut greseala asta intr-o perioada si acum tragem ponoasele …

  4. Am zis ca ajunge si la voi primavara?!
    Ce isteata si iscoditoare e Silvia….

Lasă un răspuns

