2 comentarii

melodia de sambata

V-am prezentat-o. V-a placut? Mie la nebunie. Am uitat o vreme de ea cand acum cateva zile a auzit-o Ovi la radio, i-a placut si lui atat de mult incat a comandat un CD si acum o ascultam in masina….merge de minune la drum.
Are 22 de ani si doua albume. Al doilea, cel pe care il avem si noi, are toate versurile si muzica scrise de ea, singura. Versurile sunt de o finete si de o frumusete…se potrivesc foarte bine cu muzica. Toate sunt ca niste povesti de viata, majoritatea triste, despre iubiri trecute, revenite sau nereusite…tristeti…

Am ales azi una din preferatele mele de pe al doilea album, dar am sa revin cu alte melodii de ale ei…sa le am la colectie :).

2 comments on “melodia de sambata

  1. Miha, de cand ai postat tu „Lät du henne komma närmre” ii ascult si eu melodiile, foarte des. Si mie imi place foarte mult. Asta de acum e si printre preferatele mele, alaturi de „Vår sista dans”. Super!

    • Si noi ascultam ca nebunii…Silvia deja le-a invatat versurile :). Mie imi mai place Säg ingenting till mig. Dar cam toate imi plac…

Lasă un răspuns

