29 comentarii

martisoare pentru toti

Azi am lucrat impreuna cu Silvia pentru concursul la care continuam sa participam saptamana de saptamana, Nazdravanii. Saptamana asta am avut o etapa interesanta.

E prima data cand muncim pe cont propriu la martisoare. Iar apoi sa le daruim…
Proba a constat in „mesterirea” a trei martisoare la libera alegere, ca materiale. Conditia a fost ca cel putin unul dintre ele sa infatiseze un animal. Iar suportul lor sa nu depaseasca 5X5 cm. Aprovizionarea a fost simpla: doua coli de hartie colorata din care am decupat trei patrate cu latura de 5 cm. Silvia le-a decupat colturile cu foarfeca dintata. Materialul pe care l-am folosit la toate martisoarele este unul special. Va spuneam ca fetele sunt abonate la un pachet lunar cu tot felul de obiecte de muncit manual acasa. Intr-unul din pachete au primit un material ca o plastelina care se intareste dupa 24 de ore si e poros. Cand i-am zis Silviei ca trebuie sa aleaga trei obiecte pe care sa le modelam, a zis dintr-o rasuflare pisica. Broasca am descoperit-o ca model in brosura pachetului, dar am modificat-o putin, iar buburuza am propus-o eu.
Munca a fost usoara, Silvia adora sa modeleze. Am gasit si niste perlutze si niste pasta cu sclipici, carioci si gata! La sfarsit am introdus cate un inelus in capul sau lateralul fiecarui martisor astfel incat sa poata fi folosite ca si medalioane.
Apoi snururile de martisor…aici ne-am aprovizionat cu doua papiote de ata de cusut, alba si rosie. Si am invartit snururi bicolore, a fost contributia mea. Nu se pune pentru ceilalti copii au snururi gata facute din magazin…

Cand am fost gata, Silvia a vrut sa duca buburuza la o fetita la care a mers azi la petrecere. Asa ca am scris frumos pe hartie si am zis Silviei sa ii explice fetitei ce inseamna martisorul. Iar Silvia a facut inca o buburuza.
Asadar, iata ce a iesit:

Doua din martisoare vor lua drumul catre alti doi copii participanti. Iar Silvia va primi si ea de la alt copil.

Virtual vi le oferim tutror cu mult drag si va dorim o primavara frumoasa si lina!

29 comments on “martisoare pentru toti

  1. Superbe martisoare,imi place tare mult cel cu mamaruta:)Tare harnice si indeminatice sinteti.

  2. Toate martisoarele voastre sunt foarte frumoase!

    Sa aveti si voi, toate 3 fetele, o primavara minunata!

  3. Cat sunt de frumoase! 🙂 Minunate….Buburuzele sunt delicos de dragalase! 🙂
    Va doresc si eu o primavara cu impliniri!:)

  4. Am mai trimis un comentariu’, da’ vad ca nu-i. Reiau, deci … ff frumoase sunt martisoarele, felicitari!! Si eu m-am distrat anul acesta cu martisoare handmade si tare mi-a placut. Nu au iesit asa frumoase ca ale voastre, sunt mai „stangace”, dar le-am facut cu mare drag!
    Pupici!

    • Multumim Petro! Ba este comentariul tau, la ultima fotografie cu buburuza, s-a ratacit acolo. Am vazut si martisoarele voastre, dar n-am mai apucat sa comentez. felicitari si voua, sunt frumoase…mie mi-au placut! Mai ales ca sunt facute de doua fete dragi mie. 😉

  5. […] Iarna-i simbol pentru alb, Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc. Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie, Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie… Berbec. Nativii zodiei Berbec […]

  6. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

    • Multumesc mult de tot Geanina! E o onoare sa ma gasesc prin poezia ta plina de martisoare.
      Foarte frumoase zodiile transpuse in obiecte primavaratice, excelenta idee!

  7. Frumoase martisoarele, bravo! Uite ce inseamna sa ai fete 😀 , eu n-am putut sa-l cointeresez pe Albert la asa ceva… nu are rabdare. O primavara frumoasa va dorim la toti!

    • Hehehe, sa nu crezi ca ccc cu Silvia e usor…nici ea nu prea are rabdare…eu sper sa mai creasca si sa fie altfel, caci Diana face acum din proprie intiativa tare multe…

  8. Si noi am bricolat martisoare pentru educatoarele gazei la gradi. Tocmai m-am intors si am fost surprinsa ca si le-au agatat imediat in piept si s-au bucurat de ele. Le-am si explicat ce si cum cu 1 Martie la romani.

    PS Ale noastre nu se compara cu frumusetile voastre! Cum ati sucit firul? Mie mi-a dat baiate de cap nu gluma….

    • Ce frumos, bravo! noi n-am dus la scoala(aici e de fapt vacanta, dar Silvia merge la fritids pentru ca noi lucram)…n-am facut in plus decat cele pentru concurs si pentru colega Silviei).

      Ah, cu firul e cam greu sa iti explic…il fac pe…clanta :). hai ca o sa fac niste fotografii cu explicatii, pe miercuri-joi cand am timp, ok? 🙂 E foarte simplu, in doua secunde e gata!

  9. Mihaela, mi-ai inseninat ziua cu aceste martisoare. Bravo artistei casei! Pupici de la noi din departare, sa aveti o primavara insorita si frumoasa!

  10. Superbe martisoarele! Cata creativitate si indemanare! Felicitari!

    PS.Postul asta mi-a pus un nod in gat! Ma opresc aici! 🙂

  11. primavara …la umbra iarna , la soare vara !!
    un inceput gingas , cu mult zambet pe fete !!


    xxx,j

  12. O primavara minunata si voua!

  13. FOarte, foarte frumoase!!!
    Bravo fete!

  14. Wow Miha … superbe!
    Pupam minute de copil talentat.

  15. Foarte dragalase martisoarele! O primavara minunata!

  16. […] Silvia, Suedia – Buburuză, pisică, broscuţă. Detalii de realizare […]

Lasă un răspuns

