2 comentarii

de-a v-ati ascunselea

Se joaca. Soarele straluceste prin perdele, pe pereti, direct in ochii mei. E primavara!
Ma ridic si arunc o privire afara…e totul alb, din nou. 5 cm pe putin a nins iar azi noapte…e iarna…ba e primavara! E iarna…Ba e primavara! E IARNA…

2 comments on “de-a v-ati ascunselea

  1. Buna Salmi,
    Desi citesc blogul tau de ceva timp (cand l-am descoperit am stat intreaga zi pe el, m-am regasit oarecum aici), abia acum mi-am luat „inima in dinti” sa iti multumesc ca existi acolo si ne comunici noutatile.
    Sunt hotarata sa plec in SU, motivele mele probabil sunt aceleasi cu ale voastre…
    Btw, si la noi (Bucuresti) a nins ieri :). Nu s-a asezat deloc, insa a nins asa frumos 🙂
    Salutari minunatei tale familii!!!

    • Dana, bine ai venit! Mult succes cu venirea in Suedia! Ma bucur ca ti-am fost(si sper sa fiu in continuare) de folos cu informatii.

      La noi e zapada inca, maricica as spune dupa ce am avut toata iarna. Inca o mai ducem, primavara se ascunde :).

      Multumesc mult, salutari si tie si familiei tale! Mai treci pe aici si cu vorbe.

Lasă un răspuns

