4 comentarii

melodia de sambata

Sunt in plina desfasurare la noi calificarile pentru Eurovision. Maine seara e a doua sansa pentru cateva melodii eliminate, sa poata intra in finala. Sa zicem ca e un fel de semifinala.
Aici au loc 4 parti de calificare. Din cate 8 melodii participante la fiecare editie(parte sa-i zicem asa), 2 melodii au mers direct in finala, iar alte doua la duelul acesta de i-am zis semifinala de maine seara. Asadar avem deja 8 melodii calificate in finala si cred ca vor mai fi 4 maine seara(sau poate numai doua, nu stiu exact). In orice caz, dintre cele 8 calificate direct in finala mie mi-au placut in mod special doua. Prima e cantata de o tanara de numai 19 ani, a participat la Idol in 2008 dar a iesit inainte de finala. Destul insa sa ii fie remarcata vocea cu totul speciala si iata ca acum a aratat lumii ca se poate…din aproape o necunoscuta sa ajungi direct in finala, sa ai una din cele mai bune piese(dupa parerea mea). A doua piesa e cantata de un cantaret cunoscut in Suedia, eu nu am apucat inca sa vi-l prezint. Imi place vocea lui, anumite melodii ale lui. Canta numai in engleza si asta ii da ceva aparte.
Gata, va las cu melodiile, sper sa va placa:

4 comments on “melodia de sambata

  1. Superbe melodi, si acu ma gindesc si nu ma pot dumirii..Oare cei din RO care compun melodiile pentru Eurovision chiar nu asculta si alta muzica decit ce-a scoasa de usa lor de la debara care scirtiie ?…Aseara a fost selectia Eurovision in RO…asa muzica urita nu am auzit in viata mea..ultimul loc ne maninca in anul asta 😦

    • Ninu, eu chiar voiam sa o laud pe Paula Seling…melodia ei nu e extraordinara(ma rog, nu a ei ci ea o interpreteaza impreuna cu acel Ovi) dar cred ca a fost cea mai buhna dintre cele prezentate. Eu le-am ascultat pe net, e drept ca nu am avut rabdare la toate de la inceput pana la sfarsit, dar si mie mi s-au parut destul de slabe.

      Suedezii sunt muzicieni buni, au castigat Eurovision in mai multe randuri, dar in ultimii doi ani de cand urmaresc eu au fost salbuti in finala mondiala, desi melodiile mie mi-au placut mult. O sa vedem anul asta ce vor face, iar sunt cateva melodii bune in finala pe tara, sunt tare curioasa cine va fi votat si va merge mai departe(aici e numai si numai publicul cel care voteaza, telefonic).

  2. Chiar sunt frumoase melodiile….si vocile..nu mai zic…

    • Ma bucur ca iti plac, am sa incerc zilel urmatoare sa mai pun pe blog melodii care mi-au placut si care nu au ajuns in finala…dar si cateva din finala.

Lasă un răspuns

