7 comentarii

and the winner is

7 comments on “and the winner is

  1. Am fost un pic mai mult dezamagita, anul acesta! Anna are o voce buna, puternica, dar melodia e soapy. Anul asta nu am avut preferinte, dar am sustinut ca Timoteij va castiga si Anna va iesi pe locul 2. Am fost pe aproape :)) In schimb, anul trecut am fost marcata, pozitiv, de Malena cu a sa La voix de care inca sunt indragostita pana peste urechi :)) dar pacat ca la Eurovision s-a clasat la coada clasamentului. Mare pacat!

    • Dintre toate piesele, mie mi-a placut asta a Annei cel mai mult. Dar din pacate nu mi se pare de Eurovision.Si eu tot pe fetele de la Timoteij contam, dar ai vazut cum voturile europenilor s-au dus in cu totul alta parte…
      Eh, vom vedea ce va fi si anul asta…daca vedetele muzicii suedeze nu au reusit sa impresioneze Europa in ultimii ani, poate va putea face asta o „nimeni”…

  2. Superba melodia, desi eu inca cred ca pentru a cistiga trebuie ceva mai viu si o linie melodica care sa iti ramina in minte si sa o poti fredona pe strada…
    Ma bucur si ca Rromania a ales acea melodie a Paulei Se ling, altfel cred ca era foarte greu sa gaseasca o melodie in concurs pentru ultimul loc..acu au gasit.

  3. E foarte frumoasa melodia…asadar, ea va reprezenta Suedia la Eurovision? Oricum mi se pare mult mai buna decat melodia noastra…

Lasă un răspuns

