15 comentarii

up

De ceva vreme ma pregatesc sa scriu despre el. Mai precis de cand am venit acasa din Egipt, pentru ca drumul Cairo-Zurich imi va aminti mereu de acest film superb. Stiam de el, avem si o carticica cu un fragment din el, in engleza, dar nu mi-am imaginat ca e atat de dragut, atat de sensibil si atat de plin de lucruri frumoase. Eu si Silvia ne-am uitat la el, independent si fara sa stim asta decat cand am inceput sa vb despre el si sa imi aprobe aprecierile. Mi-a marturisit ca i s-a parut trist si ca i-au dat lacrimile, semn ca e la fel de sensibila ca si mine(v-am spus oare ca la Happy feet am plans intr-una?) :).
Nu m-a surprins faptul ca a luat anul acesta Oscar pentru cel mai bun film de desene animate, dar mi-a placut ca a luat si pentru cea mai buna coloana sonora, nu ma asteptam.
Daca nu l-ati vazut si aveti ocazia, nu exitati. Merita pe deplin!

Iata o parte din coloana sonora si trailerul filmului. Ca sa va faca pofta :).

15 comments on “up

  1. Multumesc de recomandare, m-ai facut curioasa, o sa ma uit si eu cu Copilu’. Si eu plang la filme, uneori rau de tot, nu-mi amintesc daca si la Happy Feet 🙂

    • Neaparat sa-l vedeti, o sa va placa! Oh, eu de copil plangeam la filme…primul a fost Veronica la 5 ani…acum il avem pe CD si fetele nu prea pricep mare branza din el…adica actiunea, nu li se pare tare haioasa…eu am gasit-o trista…

  2. Ne-a placut… 🙂 , l-am vizionat cu placere…cu totii! Si chiar daca a fost putin trist , am si ras pe ici pe colo…Merita vazut , chiar asa! 🙂
    Sa aveti o saptamana cu realizari! 🙂

    • Multumim la fel! Ma bucur ca v-a placut, e de exceptie. Va pup…am citit aventurile voastre, dar nu am prea avut ce comenta, e parca desprins dintr-un film SF, atata bataie de cap pentru un CI…oooooof! Bine ca a iesit totul cu bine, sper…:).

  3. Multumim pentru idee, l-am vizionat azi cu placere, impreuna cu Irina.

  4. Noua ne-a adus Mosul si cartea si filmul.E excelent..

  5. L-am vazut in 3d…super 🙂

  6. Miha da cartea e in suedeza.

  7. Superb filmul. E tonic , plin de speranţă şi iubire. Mă bucur că ţi-a placut aşa de mult. Îmi place cum creionează în primele 10 – 15 minute o viaţă de om , cu împliniri şi eşecuri, cu vise şi renunţări. E un film făcut cu multă dragoste .Şi dacă nu-i cu supărare am şi eu două recomandări: Bridge to Terabithia şi What dreams may come. Şi ar mai fi şi altele.

    Urmează linkul , te rog ! O să doară.
    http://www.jurnalul.ro/stire-special/ultima-lectie-538867.html

    • Multumesc pentru sfaturile legate de filme, daca mai ai si alte filme care ti-au placut si merita, nu te jena sa mi le spui…

      Doare cumplit, dar iti multumesc. Nu stiu daca as fi aflat vreodata…a fost un soc!

Lasă un răspuns

