20 comentarii

confirmare

Azi, la laborator, in una din pauzele de fika. Citeam ziarul local si ma bucuram ca pe vineri au anuntat 10 grade. Alaturi de prognoza locala e si prognoza Europei, cu temperaturi din capitale europene, Bucurestiul e si el prezent…azi a fost record, 21 de grade. Ii arat unei colege cu bucurie ce cald e in Ro…la care ea ma intreaba:
-E deja vara acolo?
In gandul meu am facut o mutra, dar ei i-am zambit si pregatita de discutia de ieri cu vecina, ii raspund gales:
-Nuuuu, e primavara! Astea sunt temperaturi de primavara acolo. Vara sunt peste 30 de grade, uneori aproape de 40.
-WOW, e muuuult prea cald! Eu nu cred ca as rezista! 🙂

20 comments on “confirmare

  1. … mai ales in Bucuresti, unde se inmoaie si asfaltul de cald ce e, vara …

  2. Ca se inmoaie astfaltul de la caldura nu ar fi nimic, dar nu poti respira de caldura combinata cu poluare! Si asta e cel mai rau!

  3. tetris, svea…ca o completare, am vrut sa scriu si asta dar am zis ca nu am timp si uite acum o scriu la comment :): azi mai tarziu dupa discutia de la fika, povesteam cu o colega tot de la lab, care a fost in Bucuresti acum cativa ani…in iulie! Tot ce isi aminteste a fost caldura insuportabila si faptul ca nu putea respira(ea nu cred ca s-a prins de ce 🙂 sau a fost prea finutza ca sa imi spuna)…in prima zi a iesit la pranz din casa si era sa lesine pe strada…apoi nu a mai iesit decat diminetile si serile…asta tot apropo de temperaturi a fost vorba, caci ii spuneam si ei ca in Ro sunt 20 de grade deja(reactia ei a fost la fel ca a primei colege, ca e vara cica 🙂 apoi si-a amintit de vara ei bucureasteana).

  4. Da… si eu ma gandesc la caldurile cumplite din vara. Parca in weekendul asta au anuntat iarasi temperaturi foarte mari? Uf…

    • Dana, acum ma gandesc cu placere la caldurile din Ro, se pare ca memoria m-a lasat :). Pentru ca nu imi placeau nici mie…acum astept sa ma coc si eu doua saptamani la vara, dar va fi in iunie si inca nu va fi chiar canicula…

  5. Nici eu n-as rezista in Bucuresti…

    • Mirela, si in SM era foarte cald, se topea si acolo asfaltul…iar ca sa treci de pe o parte pe alta a orasului peste Somes aveai doua poduri. Sa il treci vara pe jos era cumplit…masinile ambalau la semafoare, apoi in urcare pe pod, si pe o parte si pe alta…nu-ti spun ca luam taxi-ul si preferam unul cu aer conditionat caci iti omorai plamanii altfel…nu mi-e dor deloc!

  6. :)) , clar ca nu ar rezista colega …obisnuita la 28 de grade vara…taman bine e temperatura de vara la voi…
    Haioasa conversatie… 😀
    Ma gandeam o data :ce ar putea pati un eschimos mutat sa traiasca la tropice? 😀 Is dusa,este? 😀
    O zi exceptionala iti doresc!

    • Haha, nu stiu cum ar rezista, cred ca ar duce dorul gheturilor vesnice. Chiar aseara am vazut un reportaj in Groenlanda cu cei trei printi scandinavi: al Danemarcei, al Norvegiei si printesa Suediei…au fost vara dar la ei era gheata, au trecut printr-un sat de eschimosi si copiii se jucau printre nameti, desi era si iarba si flori alaturi…

      Mersi, la fel si tie pe maine, ca azi nu am mai apucat sa iti urez!

  7. Oooo eram in Bucuresti alaltaieri si am prins cel 21 de grade. De fapt erau cam 22-23, daca e sa ma iau dupa ce spuneau la radio.
    Dar eu, care dupa cum bine stii Salmi, nu am mai vazut soarele de prin octombrie, si care am degerat la cele omniprezente -5 grade suedeze (combinate cu vantul care te face sa simti -15)
    m-am bucurat ca un copil mic! Si vanticelul care adia, era asa caldut, cu miros de primavara..si mirosea la naiba chiar a primavara!
    Ce vreau sa spun este ca o zi de primavara romaneasca in Bucuresti mi-a incarcat bateriile pentru vreo 2 luni de primavara suedeza 🙂

    • Aha, acolo ai disparut deci? 🙂 Eu te tot cautam pe blog si ma gandeam ca esti la munca…
      Ma bucur ca ti-ai incarcat bateriile, acum ii inteleg pe suedezi de ce pleaca musai 2-3 saptamani iarna prin tarile calde…ne suedizam si noi ca altfel nu se poate…

      • Da acolo am disparut, a trebuit sa-mi fac „comanda” de pasaport dintr-asta nou! Pe langa caldura si primavara, am luat si o portie mare mare de birocratie romaneasca, de genul „nu aveti dosar cu sina, veniti maine”, de imi ajunge pana data viitoare 🙂
        Ne suedizam intr-adevar:)

  8. in localitatea mea astazi a fost +22 Celsius

  9. Miha , sa sti ca mie mi-ar pica la marele fix vara voastra suedeza…nici cald si nici frig…taman bine…asa.
    🙂
    O zi formidabila , fetelor! 🙂

  10. Ei,mai fugim la munte, la o piscina…ne descurcam noi cumva, nu?
    O primavara frumoasa iti urez tie si familiei tale frumoase! 😉

    • Lavinia bine ai venit!
      Asa e, asta faceam si noi in Ro…cel mai des mergeam la Debrecen, aveam avantajul ca locuiam la 10 km de granita maghiara si fugeam una-doua la piscinele sau strandurile lor. Care din pacate sunt cu muuuult peste standardele celor romanesti :((.

      Multumim de urare, la fel si tie!

  11. Mie imi place vara…suport muuuult mai bine caldurile mari decat temperaturile cu minus

    • esti o fericita! Eu am lesinat de cateva ori in caldura mare, simt ca nu am aer, comfortul meu termic e in jur de 25 de grade. Peste e jale…nici frig nu-mi place insa…adica asa pana la -10 grade, nu mai mult…

Lasă un răspuns

