9 comentarii

caldura mare, mon cher!

Dap. Azi mercurul in termometre a urcat la umbra pana la 14 grade celsius…iar la soare pana la 23. E vara, nu-i asa? Nu degeaba i-am spus Ceskai sa trimita primavara lor ca vara la noi…uite ca a ajuns!

Dimineata la 5.45 cand m-am trezit, soarele era de-o palma pe cer si o pasare cantatoare ciripea optimista in pomul din curte. M-am ridicat vesela, amintindu-mi ca pentru azi meteorologii au anuntat 9-10 grade. Ei bine, s-au inselat de data asta…eu am intrat la munca la ora 8 si pana la ora 16 cand am iesit, nu am vazut soarele…dar…
Cand am iesit azi de la munca, soarele era pe cer si incalzea atat de placut, incat in cele cateva minute pana a sosit autobusul am sesizat ca mi-e cald. Batea un vanticel subtire, dar nu rece ca ieri si era placut. Mi-am descheiat geaca si am asteptat cuminte…in autobuz a fost chiar cald, soarele facandu-si simtita prezenta prin geamuri si incalzind interiorul autobuzului. Pe drum am vazut primavara…ghiocei, floricele galbene si croscusi rasariti mi-au rasfatat privirea. La coborare mi-am tras din nou fermoarul de la geaca(da, aceea cu care am onorat intreaga iarna)-deh, meteahna dobandita in cele 4 luni si mai bine de iarna si am luat ritmul grabit de zi cu zi spre scoala, ca sa o iau pe Silvia. Dupa primii pasi mi-am reamintit ca e caldutz, am rarit pasii si am tras aer adanc in piept…aer curat de primavara. Mi-am descheiat din nou geaca si m-am plimbat pana la scoala, savurand prima zi adevarata de primavara. Asa mai pe gustul meu…:).

Sigur ca inca mai e zapada, mai ales in gramezile uriase adunate la deszapezire, mai e si la noi in curte putina…dar au rasarit si la mine crocusii, narcisele si irisii…iar la vecina e pliiiiin de ghiocei. Maine vreau sa imi agat aparatul de gat si sa va arat cum a trecut iarna si cum vine primavara pe insula noastra.

ps. mai avem inca 10 grade din cele 14…desi pe maine s-a anuntat racire si ploaie…dar de luni iar se incalzeste la 8-9 grade…

9 comments on “caldura mare, mon cher!

  1. Asteptam poze! 🙂
    Week-end frumos!

  2. E vårvinter, da?? Nu mă mai amăgi atât cu primăvara gotlandeză, că eu până nu văd totul înverzit şi înflorit şi termometrul staţionar la vreo 15 grade nu mă las aşa uşor convinsă! Chiar şi dacă-mi arăţi poze! 🙂 Deşi de-abia le-aştept!
    Pupici călduroşi!

    • hehehe, io ma amagesc pe mine…ca daca sunt flori e primavara! Dar pe bune, la gradele de azi chiar am simtit primavara, incet se va incalzi…dar de inverzit copacii, colo prin aprilie. Din cauza ca nu se incalzeste brusc, nici nu explodeaza frunzele si florile ci se desfac asa ca suedezii…lagom. :)Dar muguri sunt deja, pe toti pomii. Scriam ca pe liliacul meu l-am scos de sub zapada cu mugurasi pe el…iar magnoliile care acum doua saptamani inmugureau, acum stau sa se deschida. Asta nu inseamna ca iarna nu se mai impleteste cu primavara inca, caci e asa cum ai scris…vårvinter. Dra cu pasi spre vår din fericire.

      Te pup, un we mai mult vår-os va doresc! 😉

      • Ce fericita esti tu acolo pe insula cu o clima mai blanda :)) Magnoliile stau sa se deschida deja, wooow, aici mai asteptam vreo luna…

        • Da, e drept ca aici clima e mai blanda, cred ca asta atrage pe multi de pe continent sa se mute aici…Sa vad daca ajung maine la magnolii, daca nu ploua…caci a inceput acum seara si maine continua…sunt curioasa daca s-au deschis in astea doua zile caldutze.

  3. asa mai da,ca incepeam sa ma simt vinovata ca stau toata ziua prin gradina incalzindu-mi spatele intepenit la soare,in timp ce altii inca mai zgribuleau in geci d eiarna!!-)))

  4. Hopa….la voi o venit direct vara…hehehehehe… 😀
    Vorba Oanei , incepeam sa ma simt vinovata ca ies la iarba verde…. 😀
    O duminica frumoasa sa aveti!

  5. Oana, Ana-Maria…nu va simtiti vinovate, aici asa e si eu stiu…imi amintesc de prima mea aniversare aici pe Gotland, am fost pe insula insulei la un gratar(atunci stateam la bloc si ieseam afara sa gratarim) si a fost rece…asa la 8-10 grade…asta in aprilie, dupa mijlocul lunii. Apoi in anul urmator, am fost la plaja la sfarsit de aprilie…nu chiar ca vara, dar am stat in tricou si era caldutz, cam la 16 grade…deci e an si an. Sunt curioasa cum e anul asta…ca anul trecut de ex. faceam gratar in aprilie pe terasa la 12 grade. Foarte placut! Faceam si azi daca nu ne ardea sa plecam la balaceala…dar daca saptamana viitoare ramane vremea asa de placuta, sigur gratarim, poate chiar de Paste. Dar sa nu ne facem planuri, e mai bine sa vina totul asa frumos, pe nepregatite. 🙂

    Va pup! O duminica frumoasa si voua!

Lasă un răspuns

