5 comentarii

Marsul de Paste

Sau Påskmarsch in suedeza, cred ca e un eveniment gotlandez, tinut an de an in Joia Mare(skärtorsdag). Spun asta pentru ca daca ii dau lui google sa imi caute, imi gaseste numai evenimentul gotlandez. Iata cum a fost ieri ca si articol de ziar si iata cum a fost in aparatul meu:

Cica ieri se pregateau sa fie 3000 de participanti ca sa bata recordul mondial(inseamna ca se mai tine si prin alte parti, nu?) dar nu au reusit. Poate la anul…

5 comments on “Marsul de Paste

  1. Ce drăguţi şi mândri iepuraşi aveţi voi acolo pe Gotland! Interesant evenimentul!

  2. Foarte frumoasa traditia! … iar iepurasele tale sunt tare dulci!
    Sarbatori fericitie si pline de Lumina!

  3. E frumos orice eveniment in care lumea se bucura si sarbatoreste! Frumosi iepurasii vostri! 😉

  4. […] uite cum la acelasi eveniment la care am participat cu fetele anul trecut, anul acesta am ramas acasa. Nici macar fotografii nu […]

Lasă un răspuns

