3 comentarii

poti ajuta?

Felicia e mama, o mama care ca noi toate isi doreste cel mai mult sa isi vada baiatul de 6 ani jumate crescand. Ma uit la Silvia si ma gandesc ca a fost o perioada cand am impartasit cu Felicia pe forumul DC aceleasi aspiratii, vise si ganduri. Aceleasi dorinte de a ne vedea copiii sanatosi, sa creasca mari, sa aiba o copilarie fericita. Nu ne gandeam la noi, niciodata…dar uite ca atunci cand o mama e bolnava automat gandul te duce la copiasul(copilasii) ei, copilaria fericita e alaturi de mama, nu-i asa?

Povestea Feliciei e una cat se poate de dura, in lupta cu boala secolului. Cititi-o, cugetati, apoi cititi cum puteti ajuta. Si daca tot stam zilnic in fata computerului, putem da zilnic cate un click aici, ce spuneti?

3 comments on “poti ajuta?

    • Macar atat pot face si eu, m-am cutremurat toata cand am citit prin ce a trecut. Pana nu am vazut poza mai veche cu baietelul(am si uitat cum il cheama, dar tin minte ca ne-am intalnit in Bucuresti cu nazdravanii, cred ca la ultima intalnire la care am fost si noi) nu am realizat ca e ea.

  1. […] La Miha-Salmi am gasit aceasta postare . M-am cutremurat citind povestea Feliciei si am decis ca aceasta postare a mea poate aduce un […]

Lasă un răspuns

