13 comentarii

munca si premiu

Svea m-a provocat sa imi ridic un premiu, dar numai dupa ce muncesc…prea s-au impartit premii pe gratis pana acum…:). Mai intai am sa raspund la intrebari si apoi imi voi ridica premiul mult ravnit. 🙂

1. Dacă ai o poreclă.
Nu prea…lumea imi mai spune Miha. Colegii de aici imi pocesc numele, nu stiu daca e o porecla(imi spun ba Mishaela-sh e s-ul romanesc cu codita sub el-sau Mikaela-pentru ca asa suna in suedeza). Iar o colega de-a Silviei imi spune Ikamela :).

2. Unde locuieşti?
Acum in Suedia, pe cea mai mare insula a ei, Gotland.

3. Înălţime
164 cm.

4. Dacă ai zi onomastică.
Da, pe 8 noiembrie.

5. Ocupaţie
Hmmm, aici e foarte complicat. Am terminat inginerie chimica organica si desi visam sa lucrez intr-o fabrica sau intr-un laborator in Ro, am ajuns in birou. Primii 5 ani am dat acorduri si autorizatii de mediu, apoi am schimbat cu 180 de grade meseria. Am lucrat in industria textila la fabricile lohn, ca inginer de sectie si apoi ca inginer tehnolog. Greu de tot fara scoala de profil si cand mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva, a venit emigrarea. Acum lucrez tot in afara meseriei, in laboratorul de analize medicale al spitalului dar numai ocazional.

6. Fraţi, surori?
O sora draga si iubita, peste ocean. Te pup!

7. Limba maternă
Română

8. Limbi vorbite
In afara de suedeza si engleza nu mai vorbesc altele. Decat putina maghiara(de la mama) si franceza. Mai mult le inteleg pe astea din urma decat le vorbesc.

9. Colecţii
Momentan colectionez pahare de sticla mici de prin calatorii si magneti de frigider.

10. Număr la pantofi
38

11. Şcoli absolvite
Scoala romaneasca am facut-o aproape in totalitate in comunism, am terminat Liceul de Matematica Fizica(Liceul Teoretic acum) in 1989, an in care am si intrat la Facultatea de Chimie si inginerie chimica din Cluj. Nu am mai facut alta scoala pana am ajuns in Suedia si am invatat limba suedeza, la scoala, alaturi de alte materii interesante: religia, stiinte sociale, putina engleza. Acum studiez un curs la distanta-Genetica si sper ca din august sa incep cursurile la o facultate de pe continent ca sa imi completez studiile necesare pentru BMA(biomedicinsk analytiker) ca sa pot lucra in laborator la spital.

12. Materia preferată
Chimia, fizica.

13. Ce hobby-uri ai?
Fotografia, calatoriile.

14. Bani de buzunar
Cati intra in buzunarul meu din munca ocazionala :).

15. Dorinţă
Sa termin scolile…a fost mai mult decat ma pregatisem ca va fi…

16. Vise
Sa imi cresc nepotii :).

17. Număr norocos?
Intr-o vreme era 27, acum nu am mai testat demult :).

18. Ai vrea să revezi…
America.

19. Ai animale de casă?
O broasca testoasa si un motan.

20. Sentimentul cel mai preţuit.
Siguranta pe care ti-o da dragostea celor apropiati.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa?
Au fost mai multe…dar cu siguranta zilele de nastere ale fetelor au fost cele mai fericite, in mod egal.

Si acum iata premiul ravnit:

Iar ca sa nu se plictiseasca Ana-Maria, margeluta si mihaela, le dau mai departe premiul si munca.

13 comments on “munca si premiu

  1. Ai muncit frumos! Îmi place! Eu, deocamdată, muncesc la häfte şi mai apoi mă voi întoarce la principiile după care mă călăuzesc în viaţă! 🙂

    • Multumesc, am citit si eu cu placere ce ai scris despre tine.
      Si eu muncesc la genetica, imi corectez al 3-lea test(pe primele doua le0am luat cu VG, nota maxima la acest curs, ca sa ma laud :)). E foarte interesant cursul…testele le primim inapoi cu observatii si indicatii acolo unde am gresit, avem sansa sa le refacem si sa luam calificativ maxim, asa ceva nu am mai intalnit pana acum.

      deja ma asteapta testul 5 si nu am citit nimic…pe al 4-lea l-am terminat abia de doua zile si nu am mai avut chef sa citesc…deh, scoala asta…

      Pup si spor mult! Abia astept sa citesc principiile tale ;).

      • Da, la fel e procedura si pentru testele noastre de capitol si compunerile pe care i le dam la corectura pe mail. Daca iei IG la test sau compunerea are prea multe greseli, refaci! E o modalitate utila, pentru ca toate aceste uppgifturi nu reprezinta altceva decat posibilitatea de a „träna” cat mai mult! 🙂

        • Da, asa era si la noi la SAS, dar acolo era vorba de limba suedeza si mi se parea normal sa corectez eu, caci asa invatam din greseli. La alte materii de ex(la religie, stiinte sociale sau engleza nu era asa). Poate depinde si de profesor…Mie insa mi se pare o metoda excelenta.

      • Si felicitari pentru note, se vede ca studiezi cu placere! Trebuie sa ma hotarasc si eu la ce cursuri la distanta sa ma inscriu, sper ca nu e prea tarziu, dar am fost nehotarata tare! Planeaza posibilitatea de a ne intoarce, asa ca entuziasmul meu e cam scazut. Oricum am salvat ceva optiuni, o sa aplic, just in case we stay!

        • Mersi! Studiez cu placare pentru ca imi place ceea ce studiez…altfel nu ar fi asa.
          Pentru cursurile la distanta inscrierile se fac pana in 15 aprilie, grabeste-te. Pe studera.nu .

          Eu va tin pumnii, tot mai sper ca ne vom vedea la o cafeluta aici pe Gotland! pup.

          • Gata, am reusit, aseara, sa ma inscriu, la mai multe, toate la distanta! Sa vedem la cate ma vor accepta! In principiu, cursuri de limba engleza si de fotografie digitala. O sa revin cu amanunte, cand voi afla raspuns concret! Pup si merci pentru incurajari! Si eu sper sa apucam sa ne vedem candva, cat de curand! Ar fi frumos!

  2. Ups….sar’na de premiu , insa l-am facut deja… 🙂

  3. Hi hi, abia acum am vazut leapsa cu premiu de la tine! Multumesc frumos! 🙂 Si multa bafta cu invatatul! Chestia cu refacutul testului mi se pare super! Cred ca e o modalitate de a invata foarte buna!

  4. Pup si io pe sisteru’ 🙂

Lasă un răspuns

