4 comentarii

citesc

Ii citesc blogul, sunt ca un betiv care daca a ajuns sa puna gura pe bautura nu se poate lasa pana nu goleste sticla…ii ascult melodiile postate pe blog, ma regasesc in poetii ei preferati, in muzica ei, in unele ganduri…nu ma opresc pana nu ajung cu blogul la „zi”, aproape de ziua nefasta. Cand am sa ajung acolo am sa ma simt pustie…:((.

E o vreme de toamna afara care imi adanceste si mai mult trairile.
Pe maine, sper sa fie soare si mai cald…

4 comments on “citesc

  1. Da, e foarte trist cand dispare o persoana cu o gandire si un caracter deosebite!

  2. Cred ca tot ce ramane in urma unor astfel de oameni pastrat viu in memorie poate conta pentru vesnicie, … a sufletului si a vietii.

    Va multumesc ca va ganditi la ea !

    • Andrei, imi cer scuze ca raspund cu intarziere…Dana a fost si va ramane mereu in sufletul meu…e o amintire atat de placuta, incat atunci cand intru pe blogul ei si citesc, o simt atat de aproape! E atat de vie acolo, atat de prezenta!
      Ce bine ar fi ca trecerea asta spre alte lumi sa nu ne intristeze atat…

      Cu mult drag Andrei!

Lasă un răspuns

