7 comentarii

melodia de ieri

Adica melodia de sambata…am uitat de ea si v-o ofer azi. N-am auzit de ei pana acum, i-am gasit intamplator pe youtube asa cum gasesti de multe ori muzica buna. V-o ofer cu drag.

7 comments on “melodia de ieri

  1. Nici eu n-am auzit de ei, dar, uite … la tine gasesc mereu lucruri faine si buuune (am facut si eu duminica muffins cu musli si nici nu sunt greu de facut). Mi-au placut pozele din parc inclusiv „inima ” de pe asfalt. Lebedele vad c-au scapat, n-au devenit pinguini.
    Tu ce mai faci? Cum merg cursurile si cum te mai „imparti”?
    Spor la invatat si multi pupici pentru fete!

    • Irina, reciproca e valabila ;). Si eu gasesc la tine lucruri noi si interesante.
      Ah, ma bucur ca v-au placut mufinnsii :)….da, foarte usor de facut! Si rapid de mancat :).
      Lebedele s-au adunat deja, e plin pe mare de ele…asta una era pe lac si era mai blanda. Nuuu, nu s-au facut pinguini :)…oricum inca la noi efrig si nu e inca nimic inflorit sau verde…doar croscusii si narcisele.

      Ah, saptamana asta si viitoare e mai crunt putin…am un test de 4 capitole si inca nu am citit nimic…luni si marti muncesc si nu am chef seara de citit, trebuie sa ma concentrez si nu pot. Asa ca maine si poimaine genetica scrie pe mine :). Ca vineri iar imi castig pita :).
      Mersi mult, pupici si voua, cu drag.

      • Aoleooo! Fii tare, ca vin si eu dupa tine. Tinem pumnii si dorim spor la invatat si bafta multa!
        Oricum genetica este un domeniu foarte foarte interesant.

  2. Profund!

    Multumesc mult!
    Succes la scoala!

Lasă un răspuns

