14 comentarii

apatie

M-a apucat o stare de apatie, nu am chef de scris, de citit…nu am chef de nimic.
Azi am promis casei clatite, ma duc sa le invart repede, sa ma asez la tv sau cu o carte in mana, poate reusesc sa citesc ceva sau sa ma uit la tv.

O fi si vremea asta inchisa de vina(nuuuu, nu divina :)) soarele a disparut iar. Il astept cat de curand, sa ma inveseleasca.

14 comments on “apatie

  1. Idem la Timisoara , mai putin clatitele , avem checo-pandispan cu glazura de ciocolata si eugenii….

  2. Cu gandul la clatite mai poti fi apatica? 🙂
    Aici avem noroc de vreme buna care sa ne tina buna dispozite la cote inalte. Daca ma gandesc insa la gradina mea de legume abia incropita avem nevoie de ploaie, urgent!

    • Oh, eu am nevoie de caldura! Urgent! 🙂
      Nici nu imi vine sa ma plimb pe afara…am zis ca sunt apatica…fara chef…imi revin eu in we sper!

  3. Apatie de primavara.
    Dupa iarna lunga cand nu am avut suficiente vitamine, vine primavara cand trebuie sa le luam de oriunde (urzici, spanac, salata, verdeata in general). Iti recomand cu caldura, sper sa aveti si voi :).
    Pe de alta parte, si noi, ca si plantele, ne simtim mai bine cand e soare si frumos. Asta daca nu suntem bacovieni 🙂

    • Dana, bine ai venit! Numele tau imi suna cunoscut, dar nu stiu de unde sa „te iau” ;).

      Spanac mancam cam la 2 saptamani, gasesc aici congelat…verdeata e tot timpul anului-salata, frunze, fructe…mancam des si din astea. Anul asta nu am mai simtit ca un alti ani astenia, dar uite ca putin asa tot simt. Alti ani erau mai crunti, aveam si dureri de cap si dormeam pe mine…pe langa psihicul scazut. Si incepea prin februarie…acum insa nu am prea simtit.
      Da…eu vreau soare si cald…atat.

      • Imi cer scuze…am mai povestit, abia acum mi-am dat seama, de aceea mi-era cunoscut numele tau. deh…batarnete…;).

        • Am promis ca mai discutam :).
          Apropos, am o reteta de pui cu spanac si branzeturi excelenta; asta pentru ca e vremea spanacului. Am facut-o acum in wk pentru ca mi-a permis timpul. Nu am gasit-o deloc pe net, eu am luat-o de la prietena din Austria, insa vreau sa o dau cunoscutilor (inclusiv tie). Nu are sens sa pastrez asa o bunatate doar pentru mine, nu? Cum ti-o pot trimite?

  4. De la vreme e, cu siguranta! Abia astept sa inmugureasca pomii, sa dea iarba, sa infloreasca totul in jur! Ieri am iesit la plimbare un pic, dupa atata citit la häftele ala si chiar radeam cu Vali de cum s-a nimerit vremea sa fie taman cand am vrut eu sa-mi oxigenez creierasii! Batea vantul, picura, era frig dar noi ne-am plimbat cu stoicism vreo 2 ore! Daca stam dupa vremea suedeza, inlemnim forever in casa! Acum ii inteleg de ce sunt asa de caliti si nu se sperie de intemperii! :))

    • Ah ce curajosi ati fost! Eu nu am chef nici de plimbari, vreau caldura :).

      Si da, eu ii admir de mult pe suedezi cum stau ei la soare la 6 grade…plus alergari, plimbari indiferent de vreme…nu mai vorbesc cum stau copiii afara in curte…absolut zilnic cel putin o ora si asta iarna pe ger, ninsoare, lapovita, ploaie…ce mai! Dar se si vede…copiii mei nu au mai fost bolnavi de 2 ani, s-au adaptat repede :).

  5. Alor tai le-ai promis clatite si noua ne promiti poze cu voi, lingandu-va pe degete, dupa ce ati mancat clatite, nu? 🙂

  6. Hahaha! Abia amzi am citit despre clatite, dar ce crezi? Joi a venit bunica acasa la copii si le-a/ne-a facut clatite. 🙂

    • hehe, eu n-o astept pe bunica sa faca ccc clatite, desi cand e aici face si ea cu placere. dar cum acum e la NY, ar fi luuuung de tot drumul asa ca am facut eu singura. Ei dar ce zici, si Diana a invatat…i-au iesit cam subtiri dar foarte bune. A facut ea intr-o seara…;).

Lasă un răspuns

