24 comentarii

primavara cu soare

Azi n-am mai terminat curtea…febra musculara si-a spus cuvantul si pentru ca o colega de-a Dianei a trecut pe la noi, fetele s-au oferit sa mai lucreze ele putin…au carat cateva roabe cu crengi, dar au mai ramas. Saptamana viitoare le terminam…sper.

Altfel vremea s-a infrumusetat…desi inca nu e foarte cald, dar la soare e atat de bine…azi am fost la inghetata, am dat o tura prin orasul vechi si pe la locurile de joaca, pe motive de copil cu energie din plin. Va las mai jos sa urmariti povestea zilei de azi in imagini. Ultimele fotografii sunt in curtea din fata si apoi in cea personala din spate…

24 comments on “primavara cu soare

  1. Foarte frumos orasul vechi, insufletit de zambetele fetelor si inghetata colorata! Mi-au placut in mod deosebit manutele Silviei impreunate (se zaresc) in una din pozele cu vitrina plina de diverse variante de inghetata. Parca implora sa le cumpere pe toate! 😀
    O primavara frumoasa si calda va doresc! 🙂

    • :)) Asa e Ani, Silvia chiar implora inghetata :). A primit-o insa, a fost incantata! Ar fi vrut cat mai multe globuri normal…

      Multumim de urari, la fel si voua!

  2. Frumoase si multe poze!
    Imi plac mult casele de acolo, le-am mai remarcat si in alte poze.
    Pare asa liniste la voi, nu-i nebunia de la noi …

    • Da tetris e liniste si frumos. Aproape tot anul. Exceptie fac lunile de vara(desi in mai cam incepe lumea sa vina, se deschid terasele, se aglomereaza…in iulie-august e cel mai aglomerat, mai ales in Saptamana Medievala ca apoi totul sa se linisteasca brusc. Deocamdata turisti sunt putini si restaurantele nu au prea deschis…asteapta sezonul.

  3. […] existența, cu întreaga ei abundență. De ce este nevoie de atât de multe flori în întreaga lume? Trandafirii […]

  4. Oras vechi…frumos si atat de curat , flori multe , peisaje superbe , fete frumoase si vesele 🙂 si…m-ai ucis incetisor la magazinul de inghetata…acolo e de mine , asa as vrea sa mor…ingropata intre galanterele cu inghetata aromata 😀
    Ce duminica minunata! :)M-am relaxat impreuna cu voi trei..

    • Multumesc, ma bucur ca ti-a placut plimbarea alaturi de noi!
      Cat despre inghetata…noi mancam deja de trei ani si nu am apucat sa gustam din toate sortimentele, unde mai pui ca anual aduc alte feluri…plus acum am vazut un raft cu inghetata bio…

  5. Foarte frumos Visby, multumim pentru fotografii. Avem astfel si noi ocazia sa ne plimbam pe ici, pe colo 🙂 Dar stau si ma intreb oare unde erau toti ceilalti oameni? Parea atat de pustiu … In Romania e asa multa vanzoleala in orice orasel ai merge, chiar si duminica…

    • Orasul are 25.000 de locuitori, care stau in marea majoritate la case. Iar cei care stau la blocuri au curti unde ies…plus ca multi au cabanutze la tara, abia asteapta we sa evadeze. 🙂 Desi e atata liniste aici…dar ei tot spun ca e aglomerat si vor spatiu. habar n-au ce e aceea aglomeratia! 😉
      Multi au facut curatenie in curti in we asta, chiar azi povesteau colegii la laborator…grataresc in curti si mananca pe terasele proprii…localnicii nu se plimba prin oras. Turisti inca sunt putini…Peste putina vreme insa se va aglomera…in mai incep turistii sa vina puhoaie, cu vase de croaziera si nu numai…se deschid terasele din oras…atunci ma bucur ca stau la 3 km de centru vechi. Acolo e nebunie!

  6. Ah, si am uitat sa spun ca Irinuca mea a fost incantata de calutii de la locul de joaca si de inghetata, evident 🙂

  7. cuvinte de lauda.. le-au spus altii inaintea mea, pe toate 🙂
    E superb oraselul 🙂 .. iar fetele, infloritoare precum florile primarevii… iar mamica, fericita posesoare de blog no. 1 in Bloguri cu creşteri rapide în WordPress.com!!!

    Felicitari!

  8. Mi-am amintit de fiecare loc din pozele tale,mai putin de calutii de le locul de joaca care probabil sunt mai noi…Mi s-a facut o pofta de inghetata din aia cu multe culori si o aroma de nedescris,,,
    Ma bucur ca a venit si la voi primavara si aveti flori multe in jurul lacului…
    Va pup cu drag

  9. Imi place mult lumea voastra. Pare o poveste care se scrie!
    Cu figuri destinse printre case, iarba si flori . Starea de bine este organica!

    O seara frumoasa!

  10. minunata primavara, dar fetele-s si mai minunate!
    ps si eu am facut febra musculara de la gradinarit. 😀 ba am avut si spatele intepenit!!! excesul de zel … :))

Lasă un răspuns

