10 comentarii

timp

Cum arata drumul Silviei dinspre scoala spre casa:

E plin de flori, desi inca pomii nu au inverzit…Copiii sunt afara, unii joaca fotbal, altii se dau cu leaganul, altii se joaca in nisip. Pe drum ne oprim sa culegem flori, de toate culorile. Gasim si usturoi salbatic, il luam acasa si il folosim la mancare…
Lumea si-a scos afara pe terase mesele si scaunele, trambulinele…

Furnicile au gasit o rama si au atacat-o.
Am gasit o pisica roscata care insa s-a speriat cand am incercat sa ne apropiem.
Trecem si pe langa un teren de sport, e verde deja.

Buchetelul l-am primit eu: „e pentru tine mama!” apoi l-a vrut inapoi sa-l faca mai mare.
Am gasit anemone albe, albastre…cele galbene se numesc „flori de unt”.
In curtea noastra au inflorit viorelele…

Si am ajuns acasa!

Cam asta ar fi rezumatul in cuvinte, acum va las cu fotografiile:

10 comments on “timp

  1. Frumos,la noi inca e tot noros..

  2. Superb! Azi a fost o zi frumoasa, mult mai calduta ca ieri, desi a plouat pe seara!

  3. Ha, ce misto ai povestit cu imaginile si cu ccc cuvintele…fain 🙂
    pumpici

  4. Ma bucur ca ati luat leapsa de la noi! Frumos drum spre casa. Si buchetul …foarte interesant aranjament, nici la florarie nu il faceau mai fain.
    Citeam de curand ca nu se compara nimic cu drumul pe jos spre scoala si apoi spre casa pentru copii. E indicat sa fie sigur si nu foarte lung dar experientele ce le traiesc sunt foarte importante. Si cand te gandesti ca unii ar spune ca pierdem timpul…. bine ca avem ce pierde! Nu?

    • Mi-a placut sa scriu despre timpul asta petrecut cu Silvia, e unul din momentele preferate ale zilei.
      Da, eu il pierd cu mare placere asa. 🙂

Lasă un răspuns

