21 comentarii

fresh

Dimineata ploua frumos, de primavara asa…pe pranz au anuntat 9 grade. Acum sunt zero si afara e asa:

Ninge cu Fulgi maaaaari, ca de Craciun. Sa ma duc sa tai bradul?

21 comments on “fresh

  1. Nu!!!
    Lasa-l sa se impodobeasa!
    Cateodata, nu conteaza cum este vremea de afara..doar daca o inabuseste pe cea interioara.
    Daca ninge linistit si pe la pranz trec , fie, chiar in zbor , raze, este minunat, nu?

    O zi frumoasa in suflet!!!

    • Oh, l-am lasat cu drag la impodobit…acum picura apa din el. Asa e, conteaza mult soarele din suflet, cel exterior mai putin…deja s-a mai luminat, a incetat sa ninga si pe dupamasa va straluci. Si inauntru si afara :).

      O zi minunata si tie Gina!

  2. Ohhh, la tine ninge si eu sunt la maieut si pantaloni scurti! Brrrr….

    • Noi la maieu si pantaloni scurti abia in iulie si august(pana la jumatatea lui august)…si atunci cu indulgenta, adica eu chiar nu ma imbrac asa…la 24-28 de grade nu prea iti vine…

      Zapada s-a topit deja, acum iese soarele…la noi e mai, e primavara! 🙂

      • Am uitat sa spun ca abia acum inverzesc pomii, inca nu s-au deschis frunzele, infloresc lalelele, din astea primavaratice :).

  3. Io mi-as taia venele , pe lung… 😀
    Ce vremea naibii la voi…

  4. Cum zicea si Margeluta… si eu sunt in tricou 🙂 Enjoy! Numai bine 😉

    • 🙂 Enjoy! Noi enjoy primavara, cum spuneam mi sus :). Doar ca azi ne-a pacalit, capricioasa cum e…Tragem aer in piept si asteptam soarele. 🙂

  5. Nuuuuuu, nu-l taia! Pana il aduci in casa si impodobesti o sa aveti (iar) 15C!

  6. Wow, deci am avut eu dreptate ca nu infloresc liliacii pana in iunie…haha, la noi sunt peste 25 de grade, sambata si duminica am avut 32…da imi place optimismul tau ca eu vorba Anei Maria mai sus cu venele lol
    Pumpici caldurosi

    • Nu mai nu-s optimista is realista :). Uite ca s-au dus norii, a iesit soarele, zapada s-a topit atunci dimineata, intr-o ora.
      De lilieci nu stiu ce sa zic, dar realitatea din mine 🙂 si din anii trecuti spune ca dupa 20 mai vor inflori. Ciresul japonez din curte, proaspat plantat a inflorit. A facut Diana poze a pus la ea…intra sa vezi. Nu ca ar fi ce ati vazut voi in ny, ca aici e la tzara noa…dar e frumos oricum si tu stii asta. 😉

      Nu stiu daca as vrea acum cald, asa pana in 25 de grade ar merge…deja ma gandesc cu groaza la caldurile din Ro din iunie-iulie si apoi din Italia…dar va fi vacanta si va fi frumos. Aici asta e, nord mi-a trebuit? 🙂 Pe mine nu ma afecteaza, m-am adaptat daca pot spune asa…stiu deja ca nu am ce astepta calduri si pomi infloriti in martie ci in cel mai bun caz sf de aprilie(anul asta vad ca nici inceput de mai…e foarte intarziat, in mod normal nu e asa).

      Pumpici racorosi sa mai aline din caldura. 🙂

  7. Da,aşa e, anul ăsta a întârziat primăvara, că anul trecut, pe vremea asta, era deja înflorită magnolia din faţa blocului, acum are doar nişte boboci timizi!
    Dar e bine, măcar e totul verde acum şi simt iz de primăvară în toată splendoarea ei deşi e cam friguţ încă!
    Pupici mulţi călduroşi!

    • Da…mai tii minte ca in martie erau inmugurite magnoliile la noi? Saptamana asta nu am trecut pe acolo, dar miercurea trecuta abia se deschideau!
      Da, e frumos ca e verde si plin de flori, da o doza de optimism.

      Pupici si tie, mi-e dor sa te citesc!

  8. La voi primvara intarzie, la noi vara se prelinge pana spre iarna … 🙂

  9. La mine e mult prea cald…

Lasă un răspuns

