15 comentarii

dupa cum va spuneam…

…azi dimineata, vara suedeza nu se dezminte. Ne-a luat pe nepregatite(acum o saptamana avea 3 grade afara!) si de trei zile ne ameninta…vara, da :). Ei bine, fie primavara-vara…dar atunci cand aici temperatura depaseste 15-16 grade, e vara. Si cand asta se intampla trei zile la rand si cand termometrul arata constant 19-20 de grade, la umbra…toata lumea se dezbraca la pantaloni trei sferturi, pantaloni scurti si tricouri. Lumea iese la soare ca mustele si orasul se umple de veselie. Cam asta a fost pana pe la ora 14 cand norii au inceput sa se adune…noi ne-am pregatit dupa masa de pranz spre plaja, sa cercetam nisipul si temperatura apei marii. Dar pe drum…a inceput sa ploua, sa ploua, sa…ploua! Aburi desi se ridicau din asfalt si brusc temperatura a scazut la 10 grade. Si de atunci…ploua! Cam asa:

Asa ca vom sta acasa inseara asta si ne vom uita la un film.

15 comments on “dupa cum va spuneam…

  1. Buna seara!

    Cam ca pe la noi- dupa soarele de ieri, astazi a batut vantul , apoi a inceput ploaia. Si tot ploua..
    O seara frumoasa!

    • Buna seara Gina, nu ma bucur ca si in Ro ploua…dar asta e.

      Am uitat sa iti multumesc pentru preluarea postului cu programul fetelor la scoala, vad ca au iesit comentarii frumoase pe marginea lui. Oooof, daca s-ar putea face ceva bun si in invatamantul romanesc…daca i-ar pasa cuiva de acolo de sus…

  2. Vaaaaai, ce a plouat la voi! Aici a fost atât de cald, şi acum sunt 20 de grade! Toată lumea în pantaloni scurţi şi maieuri! Mulţi, pe iarbă, făceau plajă! A fost o zi superbă astăzi! Ne-am plimbat enorm, am stat la malul mării şi am admirat priveliştea superbă! Am pus de o tonă de poze! O să scriu şi pe blog! Pupici mulţi mulţi!
    Chiar că ai avut dreptate cu Sommaren är kort! Parcă nu-mi vine să cred că de vreo 3 zile e vară afară! Iar azi, a întrecut orice aşteptări!

    • Bravo, ma bucur ca ati avut si voi o zi adevarata de vara suedeza! Astept poze…

      Stii ca in nordul Suediei, la granita cu Finlanda au fost azi 26 de grade? Iar in sud, prin Danemarca au fost 10…ca si la noi de altfel dupa ce a inceput ploaia…

      • Da, cateodata, se intorc gradele cu susul in jos. Unde te astepti la soare si caldura, da-i cu ploaie, si invers 🙂 Aici e inca vara 🙂 Ieri a fost mai frig si innorat dar n-a plouat. Am incercat sa postez la mine pe blog si sa pun poze si nu am reusit. Nu aveam toate butoanele la dispozitie. L-a apucat si pe blogger sa-mi faca figuri? Ooof, am o bafta! 😦 🙂

  3. Cam asa si aici…ploaia data cu ciuda de sus…Vizionare placuta !

    • Imi pare rau, dar vad ca ai placintit azi 🙂 .

      Vizionarea a fost placuta dar tare plangacioasa…ooof, tare mi-e ciuda ca plang la filme si asta a fost unul din ala de am plans de la jumate non-stop!
      Aviz amatorilor!

  4. Da, va inteleg perfect. Si la noi a plouat azi, mult … so, film si la noi 🙂 (The Velveteen Rabbit).

  5. Offf, si la noi tot ploua! Vreme capricioasa de primavara, ce sa-i faci? Acume cald de mori, acum ii da cu tunete si fulgere si picaturi mari!
    Ah, sa nu uit! ai un premiu cu leapsa la mine! 😉

    • La noi nu e asa vremea…a plouat linistit, fara fulgere si tunete…dar tot apa s-a chemat si ne-a stricat planurile de plaja :).

      Multumesc de leapsa, maine o execut.

  6. servus…
    vara… suedeză a ajuns şi aici… departe…
    toate cele bune!

    • Servus Flavius!
      Bine ai venit. Sa stii ca nu eu am trimis vara suedeza la voi, as fi tinut-o cu mare placere, ca abia ce s-a aratat pe la noi :).

      cele bune si la tine!

  7. Saptamana asta a fost cam ploioasa, dar mie-mi place pentru ca e relativ cald, iar ploaia e numa’ buna. La sfarsitul asta de saptamana v-am urmat exemplul – ne-am uitat la filme : Alice in Tara Minunilor, Vacanta la Roma, Vatel, An bisect, ce mai ? De toate pentru toti. Am pus mana si pe cartea Aurorei Liiceanu ” Patru femei, patru povesti” care „merge” repede. Va dorim o noua saptamana faina, cu soare si voie buna. Va imbratisez cu drag!

Lasă un răspuns

