11 comentarii

awesome blogger ca leapsa

Margeluta m-a premiat si lepsuit 🙂 asa ca onorez:

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?

Azi dimineata, de ziua de azi…iubesc fiecare zi cu aceeasi patima.

2. Care sunt sporturile tale preferate şi pe care dintre ele le practici?

Sunt mai multe si le practic ocazional pe toate: inot, patinaj pe gheata si role, biciclit, alergat, badminton.

3. Când ai spus ultima oară ”te iubesc” şi cui?

Uneia dintre fete, acum cateva zile…

4. Care este melodia pe care o cânţi sub duş?

Nu cant la dus.

5. Care este culoarea ta favorită?

Verde.

6. Este vreun lucru pe care ai vrea să-l schimbi la tine? Dacă da, care?

Vasta :). Sa intineresc.

7. Care este partea ta preferată a zilei? De ce?

Dimineata, pentru ca e un nou inceput.

Leapsa la pachet cu premiul se duc la tetris, anda si ceska, pentru ca nu au fost premiate de mult.

11 comments on “awesome blogger ca leapsa

  1. O fi cineva care sa nu vrea sa intinereasca?

    • Nu, nu cred. Dar in momentul asta nu am gasit altceva ce as vrea sa schimb la mine…nu ca as fi perfecta ;). Dar ma plac asa cum sunt.

  2. Felicitari! Pentru raspunsul la 6 si explicatia de mai sus. E atat de important sa te placi asa cum esti!

    Multumesc de leapsa+premiu, le preiua si le fac chiar acum, apar maine 🙂

  3. 🙂 Doamne de as stii si eu sa inot sau sa patinez…sau macar sa biciclesc.. 😀 😀

  4. Mi-a plăcut partea cu dimineața fiindcă este un nou început.

    Pupici geaninoși peste normă!

  5. Wow, se gandeste cineva la mine ca merit premiata? Si cu titlul de awesome blogger? Multumesc. Am preluat leapsa, afli mai multe despre mine intrand la mine pe blog sa vezi raspunsurile……Avem oricum diminetile in comun.

  6. Haios.. 😀 am luat-o si eu de la Ceska!

  7. Si mie imi place verdele, in toate nuantele!

Lasă un răspuns

