9 comentarii

vremea florilor

Mai e luna cu cele mai multe flori, nu degeaba i se spune „florar”. Aici acum infloresc pomii, ciresii japonezi sunt cei mai frumosi. Dar si pomii fructiferi, imediat va fi alb si la noi in curtea din fata, cea comuna. Dupa raceala din weekend, vremea s-a incalzit iar si soarele straluceste. Numai bine pentru pus flori in gradina. Ieri am fost si am cumparat, o gramada…sper sa am si anul asta gradina de flori la fel de frumoasa ca si anul trecut.
Primele trei poze sunt de anul trecut, urmatoarele din anul acesta, o parte din flori le-am plantat azi, o parte sunt perene iar restul le-am mai pus de cand a inceput sa se incalzeasca…de prin aprilie. In fata casei am scos niste tufe si am pus trandafiri, perene, panselute si narcise. Trandafirii sunt tare frumosi, abia astept sa ii vad infloriti, se pare ca le prieste…
Intr-una din poze se vad si capsunii, care s-au intins in iarba si chiar au trecut gardul la vecina(mi-a multumit aseara ca i-am „dat” capsuni 🙂 ). Sunt deja infloriti, abia astept sa papam din ei…nu vor fi multi, anul trecut am cules vreo 7-8 fructe, dar sunt din gradina noastra :). Dar cine stie daca se intind asa frumos, poate peste cativa ani facem chiar si o spuma de capsuni 🙂 .

later edit: trebuie sa va spun paradoxul de ieri: ma uitam in ziar la temperaturile din Europa: Moscova-24 de grade, Haparanda(sus, taman in Golful Botnic, la granita Suedia-Finlanda)-26 de grade…Budapesta-8 grade, Bucuresti-11 grade, Tenerife-22 de grade…mergem in Nord in concediu vara asta? 🙂

9 comments on “vremea florilor

  1. Frumoasa gradinita aveti!!
    Ca si cum la voi ar fi mai cald decat pe la noi..
    Eu ma bucur, deocamdata de florile din balcon, cele din gradinita casutei de vacanta sunt cam triste. Au prea friguroase noptile..

    O zi frumoasa!

    • Gina, la noi asta e, ca noptile nu sunt friguroase, adica nu mai mult decat ziua…de ex. ieri au fost 17 grade la umbra la pranz(la soare mai mult, cred ca si 30) si noaptea au fost 10 grade…plus ca e umezeala, cresc palntele ca la tropice :).

      O zi frumoasa si tie!

  2. Foarte frumoasa gradina de flori. M-a amuzat ca amenajarea seamana foarte bine cu a noastra, cu pietre si pietricele (am pus cateva fotografii pe blog).Gand la gand cu bucurie 🙂 La noi au inflorit bujorii, altceva n-am reusit sa mai plantez, ploile din ultima saptamana ne-au tinut departe de gradinarit. Asteptam vremuri mai insorite… Pupici si multe flori frumoase care sa va si sa ne incante va doresc.

    • Anda, si mie mi-a placut gardina ta, imi amintesc de fotografii…am recmarcat atunci ca e mai elaborata si mai bogata decat a mea(am remarcat in special florile acelea perene cu seva, sau cum s-o fi chemand, asa ca ieri am luat si eu una…:) ). Am vazut si pietrele, cum nu…

      Bujori vreau sa pun la toamna, are o vecina si acum dau sa infloreasca…tare imi plac…
      Mai am si lacramioare, puse acum primavara si inca abia ies din pamant…ale vecinei care le are de cativa ani buni, deja infloresc…la mine e inca totul in „cretie”, pe an ce trece mai imbunatatesc cate ceva, vreau sa am cat mai multe perene, sa nu tot pun an de an…

  3. Superbe florile tale! Într-adevăr, a venit vara ce mai (deocamdata, zic), şi am trecut şi eu la tricou deşi ţin geaca subţire legată la brâu, aşa just in case :)) Încă nu mă pot obişnui cu căldura şi superba privelişte, de la atâta alb şi apoi cenuşiu! Dar sper să-mi treacă repede! Anul trecut nici în mai nu renunţasem la geaca groasă şi acum sâmbătă pe căldura aia de care ţi-am povestit am fost la plimbare şi îmbrăcată cam gros am transpirat zdravăn şi răcit implicit! Spune şi tu! :))

    • Iti spuneam eu ca de obicei e cald, anul trecut ai avut ghinion…eu nu tin minte sa fi fost rece la noi, chiar am fost la plaja la sfarsit de mai. Geaca o mai iau si eu, mai mult de ploaie sau de frica ei…dar azi dimineata de ex. a trebuit sa imi dau jos geaca, mi-a fost cald…asta la ora 8 dimineata, am fost numai in tricou! Asta da record 🙂 .

      Sanatate multa, stii cum se spune…cine raceste vara, nu? 😉

  4. Foarte frumos ti-ai facut gradina…Si eu abea astept pina simbata…sa ma laud si eu

  5. Superb, totul! Miroase a primavara pana la noi!

  6. Foarte frumoasa gradinita!

Lasă un răspuns

