16 comentarii

fumuri

Ieri ne-am dat fumuri! mai intai cu un gratar si apoi cu trabucuri-la toate au avut acces numai barbatii🙂 .

Nu, n-am fost discriminate, dar ne-am ocupat cu altceva…mai feminin. Ghiciti?😉

16 comments on “fumuri

  1. Nu-mi vine nimic in minte!🙂
    Ca bine arata coltisorul vostru de relaxare! Mmmmm…

  2. eu stiu…eu stiu.. Va priveati in oglinda cum va stau blugii :)… altceva mai feminin nu-mi pot inchipui :))

  3. Ati vorbit despre prima dragoste a fiecareia dintre voi!!!si v-ati intrebat pe unde o mai fi EL!!!!

  4. Mancati salate de fructe si faceati poze.🙂

  5. Io ma gandesc ca haleati inghetata…😀

  6. o escapada la shopping, in timp ce gratarul sfaraia in curtea voastra?🙂

  7. Ati stat de vorba? Mi se pare foarte feminin🙂

  8. Oh io am vrut sa spun ca ati spalat vase, ati pregatit carnea sa fie numa buna de pus pe gratar, ati adus carnea afara langa gratar, ati pregatit gratarul si cat a intors ovi carnea pe gratar voi ati pregatit masa si salata de cartofi (sau ce altceva era de mancat cu carnea) si apoi dupa ce ati mancat ati splata din nou vase? nu am ghicit???

    • Hahaha, esti mortala! pai asa ma stii tu pe mine? :))
      Da’ ai un fler…chiar salata de cartofi am mancat!😉

      • lol…deci ati povestit lol…mmmm….salata de cartofi…ce pofta imi este!!! mami!!!! haha…glumesc, da chiar face branza acuma sa faca papanasi…si clatite lol…d gratar inca nu am mancat…pumpici la toti si toate🙂

Lasă un răspuns

