10 comentarii

activitati feminine

Absolut toate activitatile feminine la care v-ati gandit si le-ati scris sunt minunate! Recunosc ca pe unele dintre ele mi le-as dori tare mult sa le practic…alde uitat in oglinda la probat de blugi si povestit despre „iubiri” trecute ;). Intamplarea fericita face ca EL sa isi traiasca viata alaturi de mine in prezent, sper ca si reciproca e adevarata :).

Ceea ce am facut de fapt a fost exact ce a spus Anda…am stat la povesti. Ca intre fete asa, avem putine momente din astea, mai furam noi la telefon cate o ora asa pe saptamana 🙂 si povestim de ale noastre…dar chiar ne-a fost dor de o poveste a fetelor. De toate, amestecate…:).

O seara buna la toata lumea, ma duc sa invart niste clatite in tigaie…
Am inceput munca adevarata de vikarie, ma bucur ca ma solicita mult si muncesc. Asa ca voi fi mai rar si mai scurt pe aici…

10 comments on “activitati feminine

  1. Clatitele sunt specialitatea mea, cand trebuie ceva dulce!
    O seara buna!

  2. Pofta mare la clatite!!! O seara frumoasa!

  3. Sa aveti pofta la clatite…tare ma manca in palme sa fac si eu o tura…. 🙂

  4. Spor la clatite! Si felicitari pentru job! La mai mare! Adica la full-time! :))

    • Mersi mult! Pana la job permanent…mai e o bucata buna de ani…Dar va fi si aceea la un moment dat. Pana atunci strang experienta suedeza, care nici ea nu e de aruncat…;).

  5. Si io vreau si papanasi si clatite!!!!!!!! mami!!!!!

Lasă un răspuns

