13 comentarii

fotografii…fotografii

Leapsa o preiau de la tetris si ii transmit ca e cea mai grea leapsa pe care am avut-o vreodata sa o rezolv. Cum adica sa aleg o fotografie care e cea mai reusita? 🙂 Eu am sute de fotografii pe care le iubesc, pe care le consider reusite, nu am una cea mai cea si nu stiu cum sa aleg dintre ele…cu inima, cu privirea, cu ratiunea? Foarte greu. Nici nu pot sa parcurg miile de fotografii facute de-a lungul anilor, asa ca am ales la intamplare doua momente…din care am ales cateva fotografii nu pentru ca sunt cele mai reusite ca arta ci ca suflet, niste momente speciale in viata noastra. Cand urma cea mai mare cotitura ce aveam sa o facem in vietile noastre. Primele fotografii sunt din concediul din Grecia, despre care ma pregatesc sa scriu la calatorii. Atena si Halkidiki, un concediu in care gandul nostru fugea mereu la insula pe care urma sa ajungem peste 2 luni. Iar apoi cateva fotografii din primul nostru drum spre Suedia, cu vaporul polonez ce ne aducea de la Gdansk la Stockholm. Plini de bucurie, de speranta si optimism.

Enjoy!

Leapsa merge mai departe la adra-bell, anda, irina si gina…cu drag!

13 comments on “fotografii…fotografii

  1. Mi-au plaaaaaaaaaaaaaaacuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!! Mai vreaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu!! 🙂
    Multi pupici caldurosi!

    • Multumesc mult de tot! Huh, am atatea fotografii dragi, ca toata lumea de altfel, incat as putea sa umplu blogul numai cu ele…;). Sunt amintiri de o viata de om aproape…

      Pupici si tie!

  2. Multumesc de preluare!
    Stiu ca e greu de ales. Toate sunt frumoase, nici nu avea cum sa fie altfel cand protagonistii sunt frumosi
    Imi place mult cea cu piciorusele (banuiesc ca ale) Silviei, dar repet, toate sunt frumoase. Felicitari pentru tot ce realizati, fiecare din voi!

    • Asa este, multumesc mult de tot pentru leapsa. Desi a fost greu de ales, marturisesc ca a fost cred cea mai frumoasa leapsa de pana acum. 😉

      Piciorusele Silviei sunt. Fotografia am postat-o pe vremea aceea si pe un site de fotografii, unde eram membra si am primit multe comentarii pozitive. Am transformat-o insa in A/N…

      Multumesc mult tetris, esti darnica cu aprecierile, ca intotdeauna.

      Un we superb va doresc.

  3. Superbe fotografiile, mi-au transmis emotii si mie acum cand le-am privit, imi pot imagina ce sentimente frumoase rascolesc… Multumesc pentru leapsa, o voi prelua cu mare drag peste o saptamana. Ne pregatim de calatorie acum, facem o avanpremiera de vacanta si cine stie, poate chiar ne vom intoarce cu cea mai cea fotografie 🙂 Pana atunci toate cele bune va doresc si sa ne „revedem” cu bine.

    • Multumesc si eu Anda, pentri aprecieri.
      Calatorie placuta, abia astept sa ne spui pe unde ati colindat si sa vedem fotografii…cat de multe si cat de reusite!

  4. Da, sunt convinsa ca ti-a fost greu sa alegi o fotografie reusita, pentru ca toate sunt reusite. Cum tu, draga mea, pui suflet in tot ce faci, mai mult ca sigur ca aproape toate fotografiile tale au valoarea lor… sentimentala. Bineinteles ca in unele cazuri intensitatea trairilor noastre este mai mare. Sunt frumoase si fetitele tale si fotografiile, mi-a facut mare placere sa le revad, de altfel primele mele intalniri cu „vorbele..” si care m-au impresionat foarte mult au fost legate de venirea voastra in Suedia: „acum 2 ani”. De atunci, nu m-am mai dezlipit de voi.
    Cat despre leapsa… ce-mi faci tu mie!
    Mai am una de onorat, stiu.
    Va imbratisez cu mare drag!

  5. […] Restante Leapsa nr1 vine de la draga mea prietena, Mihaela. […]

  6. Wow ! Nu stiu ce s-a-ntamplat la 5.

    • E un ping…asa ii spune. Ma atentioneaza ca cineva a facut referire la blogul meu, vine automat. Dar trebuie sa setezi in optiuni ca sa se intample asta…

  7. Ce super faina e fotografia cu piramida cu Ovi si fetele…si cea cu Silvia multumita , nu stiu ce strange ea la piept…
    Frumoase amintiri si tare grea leapsa…

    • Multumesc Ano!
      Silvia nu strange la piept…e bascuta ei de soare, dar acolo face o grimasa ceva de genul ” ei si ce!” 🙂

Lasă un răspuns

