17 comentarii

ziua mamei

Azi in Suedia se sarbatoreste ziua mamei. Fetele mi-au urat de dimineata „grattis!” Apoi eu am facut mancare si un tort. Un tort simplu dar sper gustos, inca nu l-am taiat. Blatul l-am cumparat, l-am umplut cu un strat de mousse de ciocolata, apoi am pus un strat de zmeura zdrobita si la sfarsit am decorat cu o crema de ciocolata, foarte simplu de executat(100 ml frisca cu aroma de vanilie, 150 ciocolata care se topesc impreuna pe foc pana se ingroasa iar la sfarsit se adauga 25 g unt). Am ornat cu capsuni proaspete si cu maräng(spuma de ou coapta in cuptor…am uitat denumirea ei in romana😦 ).
Edit ca mi-am amintit…bezele se numesc!

Va invit la o felie de tort pe toata lumea🙂. Pofta buna!

17 comments on “ziua mamei

  1. Mmmmmm, ce bine arataaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ce pot sa salivez! Tort de ciocolata cu capsuni si bezea! Delicios! Ce idee buna!!!

  2. Aaaaa şi am uitat! Grattis, mami, să ne trăieşti!!!! Şi să ne uimeşti şi, în continuare, cu puterea ta de a le îmbina pe toate cât mai bine!

  3. La multi ani, mami! Apetisant rau tortul … ies sa mananc o inghetata!

  4. Bezele bezele!🙂

    Arata bine tare tortul! Si stor grattis pentru morsdag!🙂

  5. Grattis mami de fete cucuiete si tortul arata demential dar inca ma tin pe pozitie nici un dulce:)

  6. La multi ani , mamico! Arata exceptional tortul tau!

  7. Happy Mother’s day suedeza! … aici a fost in 9 Mai …
    si tortul acela imi lasa apa-n gura🙂.

    • Multumesc Sophie! Multa lume sarbatoreste in 9 mai…vad ca suedezii au ales o alta zi🙂. Tortul a fost foarte gustos…

  8. La multi ani mamico!

  9. Grattis!
    Instant am salivat, vai de capul meu. :))

Lasă un răspuns

