15 comentarii

razgandeala

In timp ce mie imi treceau tot felul de idei despre ce vom face cu Morgan in luna in care vom fi plecati, dar imi era putin frica sa dau frau liber exprimarii gandurilor mele, se pare ca omul de langa mine e mai curajos. Luni la masa de pranz imi spune:
-Ce-ar fi sa il lasam pe Morgan acasa, ii facem un locsor in garaj, ii lasam mancare si acolo are usitza batanta sa poata intra-iesi cand vrea. Oare ar supravietui?
Mi-a venit sa il pup ca a spus asta, era exact ce gandeam si eu, dar mi-e frica si acum sa procedam asa.
Stiu, spusesem de pensionat. A fost foarte bine acolo in iarna DAR…atunci Morgan nu iesea afara, era iarna si frig. Acum e nebun daca intr-o zi ploua si nu poate iesi, are nevoie de plimbari, de alergat, de locurile lui zilnice. La pensionat e ca o cusca. Mai mare e drept, nu are unde iesi afara. O luna e tare mult…daca ar fi fost o perioada mai scurta, ar fi fost mai mult decat OK. Dar stiu cum l-am luat in iarna de acolo…mut, deprimat, cateva zile nu a povestit nimic cu noi. Nu voia nimic, dormea toata ziua, cu greu si-a revenit. Sa nu radeti, Morgan e un pisoi tare comunicativ, vorbeste cate in luna si in stele, problema e la noi ca nu il intelegem🙂.
Si sunt tare in dubii…nu l-as duce la pensionat, nu l-as lasa nici acasa. Daca pleaca, vazand ca nu suntem acasa? Prietenii nostri s-au oferit sa il ia la ei. Acolo sigur ca nu ar fi o cusca, dar nu il pot lasa afara. Mi-e frica pentru ei, Morgan devine agresiv daca nu e lasat sa umble, miauna si plange, cere insistent ca la sfarsit sa isi ceara agresiv drepturile. Acuma voi cei din blogosfera, care aveti povesti cu pisici, ce spuneti? Putem sa facem asta? Sa il lasam asa? Prietenii nostri ar veni sa ii puna mancare si apa, eventual sa il lase in casa sa doarma daca e prin zona…vecinii nostri pleaca in aceeasi perioada cu noi in concediu, altfel ar fi avut ei grija de motanel. Dar se intorc mai repede si ar putea prelua grija lui, sa ii dea dimineata drumul afara si apoi seara in casa. Ar fi aici, acasa la el, in spatiul lui de vagabondaj…care ar fi solutia cea mai buna? Eu inclin in a-l lasa acasa, dar ii spuneam aseara lui Ovi…la pensionat il stiu in siguranta, dar va suferi. Daca il las acasa, voi muri de grija lui. Nu putem sa-i lasam un mobil? :))

Motanul vecinilor asa ramane de ani de zile, acasa, in grija altor vecini. Si altii isi lasa pisicile asa…nu au plecat niciunele si au supravietuit. uuuuf, ce greu e!

15 comments on “razgandeala

  1. Da, e tare complicat. Noi cand plecam de acasa lasam motanul in grija bunicilor. Adica vin, ii dau mancare zilnic si cam atat. Dar motanul nostru e oricum unul de curte, doarme afara, are teritoriilele lui, nu prea ii purtam de grija. Are perioade cand nu pleaca din curte dar are si perioade cand lipseste o zi, doua. Eu l-as lasa acasa pe Morgan, in grija vecinilor, prietenilor, mai ales ca e obisnuit sa se plimbe …

    • Multumesc Anda! Da…Morgan e afara ziua, uneori nu merge decat dupamasa dar seara e mereu acasa. O singura data a lipsit o noapte, cred ca a fost speriat, ca dimineata abia a asteptat sa intre in casa, era si flamand🙂.

  2. Oricum ati face, cred ca la intoarcere nu o sa va vorbeasca pentru doua-trei zile, de suparare ca nu l-ati luat si pe el😉

  3. Miha eu cred ca e bine sa-l lasati acasa si prietenii vostrii sa vina daca nu zilnic macar la 2 zile sa ii dea apa si mincare si sa se uite dupa el..SI vecinii nostrii la fel fac cind merg de acasa..La pesnionat sa-l lasi o luna in conditiile alea e groaznic..

    • Da, asa fac si vecinii nostri…cei care ar putea avea grija de Morgan, au si eu un motan. Ei pleaca in Grecia pentru 2 saptamani cand plecam si noi. De motanul lor au grija alti vecini. Noi suntem buni prieteni cu astia, care pleaca(ei au avut grija caesi noastre in ceilalti doi ani, au avut cheie de la casa si ne udau florile), ii vom ruga sa aiba grija de Morgan dupa ce se intorc(pe altii nu indraznim sa ii rugam, nu suntem asa apropiati)…pana atunci vor veni prietenii nostri, care locuiesc mai departe. Il iubesc tare pe Morgan si cred ca vor veni zilnic, nu-i problema. Voiau sa il ia la ei luna asta…au avut si ei motan si le e dor…

      Multumesc Florina!

  4. Da, aşa zic şi eu, să-l laşi acasă şi prietenii să vină la 1-2 zile să-l mai bage în seamă, să-i dea apă şi mâncare. La pensionat e cumplit să stai atât timp în cuşcă, mai ales dacă nu e obişnuit! Nu cred că va păţi nimic, mai ales că e cald, vară! Iar dacă prietenii vin şi-l mai alintă puţin, chiar zic că e ok. Nu vă uită el într-o lună de zile, cu siguranţă!🙂 Nu are cum!🙂 Am experienţă, nu glumă! Ştiu ce zic!🙂 Îi laşi zgarda cu nume şi număr de telefon la gât! Şi totul va fi în regulă! E soluţia de compromis cea mai bună!

    • Oh, sper sa fie bine…zgarda are mereu cand merge afara, o scoatem numai seara cand vine acasa. Pe zgarda e un medalion inimioara pe care e numarul de tf al lui Ovi, mobilul…il va suna in Ro daca e ceva, dar e Ok si asa.
      Da, cred ca e cea mai buna solutie de compromis, desi stiu ca am sa mor de grija lui…

  5. Eu o lasam acasa cand plecam, venea o prietena si-i dadea sa manance, apa si lighenas. Venea si de doua ori pe zi, o si mangaia, stateau si de vorba. Vezi, nu rad, chiar eu o rugasem sa vorbeasca cu pisica, mi se rupea inima ca o las singura, mai ales ca statea in apartament. Totusi, de fiecare data o gaseam suparata rau pe noi, dar ii trecea repede

    • adra, ce frumos…prietenii nostri nu stiu acum cat de des vor veni, eu nu as vrea sa ii incarc prea tare cu sarcina asta. Stau cam la 10-15 minute de mers cu masina, nu e o distanta mare dar stiu eu…au si ei ale lor. Eh, azi povestesc cu ea si vad ce zice…mai trebuie sa vb cu vecina de langa noi, cumva o sa fie. Da, stiu ca si el va fi suparat, asa a fost si in iarna…o sa ii treaca si lui…

  6. Chiar ma intreba Cristina ieri ca ce faceti cu Morgan cat timp veti fi in vacanta?
    Cred si eu ca e mai bine pentru el sa ramana acasa si daca vine Tony sa-i dea de mancare nu va fi nici o problema.Mai ales ca e vorba numai de 2 saptamani daca dupa aia vor fi acasa vecinii.
    Daca va fi suparat pe voi,voi avea eu sansa sa se bucure de mine….si sa=mi povesteasca cum l-ati lasat singur…
    Va pup…

  7. Vaaai saracutul Morgan:/ Si saracuta de tine, sper sa nu iti faci griji prea multe cat timp sunteti in concediu.. Stiu cum e sa te gandesti daca ii e bine, daca are mancare si apa si toate astea. Dar eu cred ca Morgan e un motan destept, a mai fost el singur singurel (cand s-a pierdut) si e descurcaret. Iar daca prietenii vostrii pot trece din cand in cand sa verifice si sa-i reinnoiasca apa si mancarea, nu cred ca vor fi probleme.
    Singura „problema” pe care o vad e ca … e ilegal in Suedia sa lasi animalutul acasa singur? Nu sunt 100% sigura, daca cineva stie mai multe rog sa scrie. Nu cumva sa va treziti ca suna vreun zapacit de vecin la politie ca uite astia au plecat in concediu si au lasat pisica acasa singura… ca vin si il iau😦
    Repet, nu sunt total sigura ca e asa, dar e bine de verificat.

    • Huh, nu m-am gandit la asta…adica foarte vag…dar TOTI vecinii isi lasa pisicile asa, am vazut chiar eu. Au ras de noi in iarna ca l-am dus la pensionat🙂. E lasata totusi in grija cuiva, nu de izbeliste, dar am sa intreb vecinii, ei trebuie sa stie.
      Multumesc de incurajari, o sa am sufletul strans…si eu sper sa fie OK, desi acum nu vrea sa intre in garaj sa manance, tot in casa vrea😉. Dar dupa ce va vedea ca nu e nimeni sa il lase in casa, stie ca mancare e si in garaj…pe asta ne bazam si noi, ca e un motan destept.🙂

  8. Bancul zilei de azi de la mine de pe blog e dedicat oarecum situatie lui Morgan al vostru…..

Lasă un răspuns

