24 comentarii

yupiiii!

Tocmai ce am primit rezultatele la cursul de genetica! Sunt tare bucuroasa, am primit calificativele maxime si la cele 6 teste teoretice(luasem trei calificative maxime si unul OK, asteptam raspunsul la celelalte doua care se pare ca au fost maxime, cel putin unul) si la laborator(daca va amintiti am incrucisat musculite de otet online :)). Eu, care nu credeam ca duc la sfarsit cursul, nici nu speram sa iau maxim…yupiiii!

Oficial sunt in vacanta, din punct de vedere al scolii! Maine, luni si marti lucrez, apoi impachetam…

24 comments on “yupiiii!

  1. Super, FELICITĂRI! Aşa te vreau, premiantă cu coroniţă, pentru că MERIŢI! Eşti SUPER TARE! Yuuuuupiiiiii! Pupici mulţi pentru premiantă!

  2. BRAVOOOO!
    Ma bucur din tot sufletul! Este asa de bine sa auzi ca se petrec lucruri minunate!
    Sa fii fericita!!!

  3. Felicitari pentru rezultate! Cred ca stiu cam cum te simti si e un sentiment…aproape indescriptibil. E fericire, e un feeling ca poti, de-acum ca a venit vacanta iar rezultatele sunt excelente, de-acum sa o iei mai… easy going sa te relaxezi. Noi traim sentimentul asta de sambata in ciuda pneumoniei cu care se lupta gaza…..e superb sa ai vacanta. In conditiile date, cu exceptia pneumoniei, mi-as dori sa tina vacanta asta de vara……2 ani. Cel putin!

  4. felicitari.
    vacanta placuta

  5. Felicitari maxime,la fel ca si calificativele.Acum va puteti bucura de o vacanta frumoasa si luuuuuuuuuuungaaaaaaaaaaaa..

  6. Congrats my sister!!!!! Si spor la impachetat!!! Si vacanta placuta ca meritati🙂
    La prima vedere am crezut ca era Diana in hamac…si apoi am vazut bere…si apoi ca avea bere in mana…hmmmm….m-am gandit ca totusi ati depasit masura cu sarbatorirea succeselor lol…da apoi am vazut ca erai defapt tu si doar ai inceput sa sarbatoresti, coolerul e inca plin de bere lol…haha
    Pup!!!

  7. Felicitari! Vacanta placuta va doresc!

  8. Felicitari!!!!!Ma bucur ca ai reusit asa de bine.Vacanta placuta si ne vedem curand….

  9. Felicitari!!!!!! Ma bucur tare pentru tine!!!!!!!
    Acum poti sa te relaxezi in vacanta!!!!

  10. Felicitari!!! Eram sigura ca vei lua🙂

Lasă un răspuns

