14 comentarii

ultimele zile…

…au fost pline de activitati astfel incat m-au tinut departe de ecranul computerului.

Va amintiti de anul trecut? Ei bine, joi seara a fost relauarea🙂 adica editia de anul asta. Din pacate nu am fotografii personale, aparatului tocmai i se descarcasera bateriile. A fost insa super, desi la sfarsit, cand toata lumea a terminat cursa si fiecare echipa a primit un cos cu tot felul de bunatati de mancare si ne-am asezat pe iarba sa luam cina, a inceput sa ploua. Si de data asta am mers(nu, nu pot alerga 5 km cat e cursa, am alergat la inceput si apoi am mers) impreuna cu Toni, prietena mea si am avut o ora(58 de minute mai exact) relaxanta…mers alert combinat cu povesti.🙂

Aseara am participat la cheful organizat de cei de la laborator si pot sa spun ca m-am simtit minunat. Va amintiti de primul?🙂 Eu da, dar de data asta a fost altfel…pentru ca am participat activ, am ras, am povestit, am mancat, baut si iar ras🙂, am cantat(am primit foi cu versuri haioase, puse pe melodii cunoscute…e un obicei suedez sa se cante la chefuri, nu se danseaza ca la noi). Ce mai, a fost o reusita din punctul meu de vedere…am niste colege super, unele in varsta dar cu suflet tanar, pline de viata si veselie. Ocazia a fost faptul ca in acest an, 3 dintre colege(printre care sefa de laborator, cea cu coditze :)) au implinit 50 de ani.

Va las mai jos cateva poze, prima cu medalia, facuta de mine, iar restul facute de colega mea filipineza. Ultima fotografie e facuta de o colega de a mea, in laborator, in timp ce pregateam probele de trimis la Stockholm🙂. Sa ma vedeti si la locul de munca…:).

Iar la sfarsit melodia de sambata, am descoperit-o duminica trecuta…am vazut un concert al ei la prietenii nostri si mi-au picat cu tronc cateva melodii de ale ei.

14 comments on “ultimele zile…

  1. La tine viata curge altfel!! Adica minunat!

    • Nu stiu daca altfel, dar minunat. Toti ne putem bucura de lucruri marunte, poate pentru mine socializarea inseamna o bucurie mai mare decat pentru cei inconjurati mereu de prieteni…

  2. E tare placut sa simti ca faci cu adevarat parte dintr-o comunitate. Eu am avut parte de acest confort sentimental acum multi ani, in timpul liceului si m-am bucurat sa-l redescopar acum doi ani, cand ne-am mutat…
    Iti inteleg perfect bucuria reusitei celor doua evenimente, cat mai multe intruniri frumoase si vesele iti doresc.

  3. Sunt foarte importante aceste activitati in viata de zi cu zi. Ma bucur ca v-ati distrat si La Multi Ani pentru colegele tale😉

  4. Felicitari pentru finalizarea cursului de genetica cu brio , nici nu ne-am facut probleme ca le-ai fi terminat altfel decat cu succes ! Vacanta iti este binemeritata,v-o doresc cat mai plina de clipe frumoase impreuna, cheful laborantilor inteleg ca tocmai a dat startul. Sa aveti o vara plina de amintiri minunate!
    Cu toata dragostea!

  5. Few things:
    1. Este super greu sa citesti blogul tau din cauza noului background (sorry da io m-am chinuit s reusesc sa citesc ce ai scris)
    2. Amy is a crazy woman – http://www.youtube.com/watch?v=5LTPRJqt2z4 (mai mult ca sigur versurile sunt adevarate lol)
    3. Have fun in your vacation!!!!! Drum bun, nu mai aveti mult…cefain, ce as vrea sa pot veni si io sa va vad pe toti si toate🙂
    Pup

    • Oh da, stiu ca Amy e o crazy, se drogheaza si bea pe scena, in concerte…dar are cateva melodii faine, atata tot.

      Multumim, multumim! Ah, eu tin pumnii stii tu pentru ce si las’ ca cine stie…poate facem o tura la anul pe acolo…sau poate chiar poti veni tu…Pupici!

  6. oh am realizat ca daca apesi pe fiecare story e un background alb si se poate citi lol

    • parol ca nu am facut nimic la background, e acelasi de acum 2-3 luni…la mine se poate citi si daca nu dau pe story separat. O fi de la tine, o fi de la ei, dar nu de la mine LOL! :))

      • Fu ciudat da trecu’…m-am gandit io ca parca nu trebuia sa ma chinui inainte…internetu’ meu a fost cu motz ieri nu stiu de ce dar a fost mai obosit ca mine lol

Lasă un răspuns

