20 comentarii

idila

Desi am crezut ca nu mai scriu pana dupa concediu, sora mea vrea sa stie o poveste pe care a ghicit-o ieri in fotografii…ca sa vedeti cum functioneaza flerul ei de detectiv sau poate chiar telepatia, cine stie…:)).

-Mama, eu de azi sunt „ihop med Nemo”!(impreuna cu Nemo)
Veste la care eu am zambit mirata, Diana a intrebat mustacind „…ceeeee esti?!” iar Ovi zambea si el subtil.

Pe mama lui Nemo am avut-o colega pe vremea cand eram la Komvux si frecventam orele de religie. Pe atunci copiii erau la camin si nu se cunosteau. Apoi nu mica mi-a fost mirarea sa o intalnesc intre parintii colegilor Silviei. „Nemo vine de la Capitanul Nemo, mi-a spus ea raspicat si nu de la pestisor”. Eu insa mereu spun numele in engleza „Nimo” iar Silvia ma corecteaza…”e NEMO mama!”.
Ea, mama, e croata. Adica din parinti croati refugiati in Suedia inainte de nasterea ei. Ea nu stie o boaba croata, se considera suedeza. Desi e mica, saten-inchis si ochi caprui🙂. O cheama Takacs ca nume de familie(l-a pastrat pe al ei), nume pe care il au si baietii ei(Nemo are un frate mai mare), un nume frecvent intalnit si la maghiari. Tatal copiilor este kurd din cate am inteles, e negricios si brunet, pe el il stiu numai din vedere). Baiatul ii seamana mamei la ten si par, are ochii caprui. Cand Silvia ne-a anuntat evenimentul a adaugat:
-Pai stii de ce ne-am hotarat noi sa fim „ihop”? Pai eu par saten, el par saten…eu ochi caprui, el ochi caprui…ca ne potrivim mama, de asta!🙂
Nu ca ar fi singurul care e asa…Silvia mai are doi colegi pe jumatate thailandezi, tot sateni si cu ochi caprui dar si putin migdalati ceea ce poate nu e OK pentru Silvia🙂.

Nemo a fost singurul din clasa Silviei cu care aceasta s-a jucat de la inceput, uneori il prefera fetelor. Singurul dintre baieti. E linistit, simpatic, vesel, vorbaret, mereu gaseste ceva de povestit, are imaginatie ca si Silvia. Silvia era amorezata de Will, un baiat din cl. 1 dar caruia nu i-a marturisit nimic…Cu Nemo au stat altfel lucrurile…fiind o fire comunicativa si foarte deschisa, a intrebat-o direct pe Silvia daca „ii da o sansa”🙂. La care ea a raspuns dintr-un foc DA! Si-au facut inele din inele de breloc, pe care si-au lipit inimioare din hartie, colorate…s-au jucat cateva zile tot impreuna. Si si-au marturisit reciproc ca sunt „kär i varandra” adica indragostiti unul de celalalt…:)).

Acum e vacanta, nu se mai vad pana la toamna, eventual pe aici prin cartier la strand, dupa ce venim din concediu. Nu si-au luat la revedere, nu s-au gandit.🙂

Ce frumos e sa iubesti cu inima curata de copil, sunt atat de sinceri!🙂

PS. Pe Nemo il vedeti in pozele din postul precedent.🙂 E cel cu „iarba in cap”🙂

20 comments on “idila

  1. Ooooo…ce frumos…
    Ai fete mari, ce mai🙂

  2. si eu care credeam ca incepe diana…
    poate la nunta isi da totusi iarba jos =))…

    • Exact asta i-am raspuns si eu Silviei, ca nu era randul ei :)) ci al surorii mai mari :)).

      Oh, poate isi tunde iarba si ii creste o padure🙂.

  3. Ce frumos! Chiar ca e inocenta iubirea asta a lor la varsta asta!

  4. Pai n-are gusturi rele deloc Silvia,frumusel baiat si-a ales:))

  5. Haha, ce mortal…ce draguti sunt :)…pai trebe sa organizati intalniri la strand intre ei, ca sa nu se uite pana la toamna…o sa fie impreuna in aceasi clasa?

    • :)) Nu tin legatura cu mama lui, nu stiu daca ea stie🙂. Poate baiatul e secretos si nu vreau eu sa il deconspir.
      Vom mai vedea la vara…merge Silvia cu mami la strand si poate se vad🙂. Ca nah, eu muncesc o luna de dimineata pana seara(vorba vine ca e zi pana a douya zi :)). Da, vor fi intr-o clasa🙂. Si sunt si la fritids(programul de dupamasa) impreuna🙂.

      • Haha…pana seara lol…ce mortal sa nu aveti seara…cum se spune acolo in conditiile astea? si cum le spui la copii, sa vina in casa cand se intuneca? lol…ca la noi asa era haha…trebuie sa vin si eu la voi cand e ziua pana a doua zi si apoi pana next day si tot asa lol
        No da tot e bine ca sunt impreuna si vad ca dragostea infloreste demult, daca a fost si la ziua ei acuma aproape un an:)
        Pup la mica Julieta si la restu’ familiei de Julieta lol

        • Da, neaparat trebuie sa vii sa vezi cum e la ora 23 si apoi la 24…stam la un vin pe terasa, cu paturi pe noi, ca sunt vreo 9-10 grade si ne papa tanatarii LOL!

          Oh da, la ziua ei a fost singurul baiat si numai pe el l-a vrut Silvia…apoi la insistentele mele sa nu se simta singur, a mai chemat unul care a venit, a dat cadoul si nu a stat…cica venise mama lui atunci acasa dupa o lipsa de vreo doua luni si eu am fost neinspirata si nu i-am spus sa stea si ea…ca mama lui Nemo a stat, a mancat si tort si l-a laudat LOL! Facut integral de mine, normal…:).

          Pupam si noi la tine, sa o trimiti pe mami acasa sa ne intalnim si noi cu ea, ca ai abuzat :)).

  6. Ha ha ha ,imi aduc aminte ca de ziua ei, Silvia a tinut neaparat ca Nemo sa fie invitat…de fapt a fost singurul baiat care a fost la ziua ei…deci si-a pus ochii de mult pe el,de cum l-a cunoscut…
    Vom vedea noi cum rezolvam cu intalnirile…

    • Da, am scris mai sus ca a mai fost un baiat invitat dar Silvia il voise numai pe Nemo🙂. Se jucau tare frumos impreuna, de la inceputul scolii, s-au inteles din prima tare frumos…apoi o vreme el o mai sicana pe Silvia si nu s-au mai jucat. Acum s-au regasit🙂.

      • Asa incepe dragostea cea mare, prin sicanare lol
        Ok, o trimit pachet pe mami (din pacate) Duminica…si apoi e a voastra …hmmm…mi-a placut sa abuzez de ea ;)…I will miss her for sure🙂

  7. E simpatic foc , Nemo! Si frumusel nevoie mare…🙂 N-are gusturi rele Silviuta…😀
    Frumoasa prietenie!

  8. Foarte amuzanta povestioara! Simpatic Nemo!🙂

Lasă un răspuns

